«Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των Ολυμπιακών Αερογραμμών έχει μπει στην τελική ευθεία», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό.
Στα τέλη Ιανουαρίου ο διεθνής χρηματοοικονομικός σύμβουλος θα παρουσιάσει στην κυβέρνηση τους ενδιαφερόμενους για την αγορά των Ο.Α. και τους ερχόμενους δύο με τρεις μήνες, όπως είπε ο κ. Λιάπης, θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες, τις οποίες έχει επισπεύσει η κυβέρνηση μαζί με την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Υπενθυμίζεται ότι στις 10 Δεκεμβρίου 2004 άρχισε, η πέμπτη κατά σειρά προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Ολυμπιακής Αεροπορίας καθώς δημοσιεύτηκε η πρόσκληση για την υποβολή ενδιαφέροντος.
Στην προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η ιδιωτικοποίηση αφορά εκτός από την εταιρεία που εκτελεί το πτητικό έργο, Ολυμπιακές Αερογραμμές, και άλλους τομείς, όπως η επίγεια εξυπηρέτηση (handling), τα εμπορεύματα (cargo), η τεχνική βάση και η διεύθυνση εκπαίδευσης, υπηρεσίες που προσφέρει η Ολυμπιακή Αεροπορία.
Η Lazard, νέος σύμβουλος ιδιωτικοποίησης που έχει προσληφθεί από την κυβέρνηση, έχει εντολή, σε συνεργασία με τις τρεις τράπεζες (Εθνική, Εμπορική, Alpha), να επιδιώξει τη συμμετοχή κεφαλαίων στο σύνολο των δραστηριοτήτων του Ομίλου.