Wipro: 61% υψηλότερα κέρδη μετά την αύξηση των πελατών

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2005 08:03

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 61%, καθώς προσέθεσε νέους πελάτες, εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της τρίτης μεγαλύτερης εξαγωγικής εταιρείας υπηρεσιών λογισμικού της Ινδίας, Wipro Ltd.

Τα καθαρά της κέρδη, με βάση τα λογιστικά πρότυπα των ΗΠΑ, αυξήθηκαν σε 4,27 δισ. ρουπίες (98 εκατ. δολ.) ή 6,04 ρουπίες ανά μετοχή το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, από 2,66 δισ. ρουπίες ή 3,82 ρουπίες ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο. Οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 34%, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Wipro.

Τα κέρδη της Wipro, αλλά και των λοιπών ανταγωνιστριών, προς αυτήν εταιρειών, όπως της Tata Consultancy Services Ltd. και της Infosys Technologies Ltd. αυξάνονται, καθώς οι εταιρείες χρεώνουν περισσότερα για την παροχή υπηρεσιών. Οι υψηλότερες τιμές, αντικατοπτρίζουν τους εξωφρενικούς μισθούς που καταβάλλουν οι εταιρείες, προκειμένου να προσελκύσουν τους καλύτερους τεχνικούς της χώρας.

Σύμφωνα με 11 οικονομικούς αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, η εταιρεία θα εμφάνιζε καθαρά κέρδη ύψους 4,12 δισ. ρουπίες.

Η Wipro προσέθεσε 26 πελάτες στο πελατολόγιό της το τρίμηνο, αυξάνοντας τις πωλήσεις σε 20,9 δισ. ρουπίες από 15,6 δισ. ρουπίες, που είχε πραγματοποιήσει πριν από ένα χρόνο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησής της, το τμήμα της που εξυπηρετεί πελάτες εκτός της περιφέρειας Ασίας-Ειρηνικού, προβλέπεται ότι θα αποφέρει πωλήσεις 370 εκατ. δολ. ΗΠΑ, το τρίμηνο που λήγει στις 31 Μαρτίου.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα