Οι θέσεις του υποψήφιου καγκελαρίου Μάρτιν Σουλτς για την ελληνική κρίση, αλλά και οι «πιέσεις» της επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ για ελάφρυνση του χρέους βρίσκονται στο επίκεντρο δημοσιευμάτων του γερμανικού Τύπου.
Με αφορμή πρόσφατες δηλώσεις του Σουλτς η εφημερίδα Tagesspiegel εκφράζει την άποψη ότι οι θέσεις του Σοσιαλδημοκράτη πολιτικού για το ελληνικό ζήτημα είναι παρόμοιες με αυτές του Γερμανού υπουργού Οικονομικών. «Ο Μάρτιν Σουλτς γνωρίζει ότι με το ελληνικό ζήτημα δεν μπορεί να κερδίσει την γερμανική κοινή γνώμη. Όταν η συζήτηση φθάνει στα δάνεια προς την Ελλάδα, εξανεμίζεται ο ενθουσιασμός πολλών Γερμανών για την Ευρώπη» αναφέρει η εφημερίδα προσθέτοντας: «Έτσι ο υποψήφιος των Σοσιαλδημοκρατών για την καγκελαρία ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός όταν τη Δευτέρα ρωτήθηκε από τους ανταποκριτές ξένου τύπου στο Βερολίνο τι θα κάνει, αν εκλεγεί, διαφορετικά από ότι η Άγκελα Μέρκελ στη διαχείριση της ελληνικής κρίσης. (..) Απάντησε ότι "το ερώτημα πως θα κρατήσουμε την Ελλάδα στην ευρωζώνη και πως η χώρα θα επιστρέψει στην ανάπτυξη εξαρτάται από την πρόοδο των μεταρρυθμίσεων". Η θέση αυτή δεν διαφέρει και πολύ από τις απόψεις του Β. Σόιμπλε, ο οποίος είχε συνδέσει την παραμονή της Ελλάδας στην ευρωζώνη από την πρόοδο των μεταρρυθμίσεων».
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ παρότρυνε τους δανειστές να παρουσιάσουν λεπτομερείς προτάσεις για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, γράφει η Süddeutsche Zeitung σε άρθρο της με τίτλο «Η Λαγκάρντ πιέζει». Η εφημερίδα του Μονάχου επισημαίνει: «Η κατ΄ αρχήν συμφωνία που επιτεύχθηκε στο Eurogroup στη Μάλτα "δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση", δήλωσε η κ. Λαγκάρντ στις Βρυξέλλες εν όψει της εαρινής συνόδου του Ταμείου, προσθέτοντας ωστόσο ότι "έχει καλυφθεί μόλις ο μισός δρόμος"».
«Η επικεφαλής του ΔΝΤ ζητά από τους πιστωτές να ξεκινήσουν σύντομα συζητήσεις για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους. Μόνο τότε το Ταμείο θα αποφανθεί αν θα συμμετάσχει στο τρίτο πρόγραμμα στήριξης» γράφει στη διαδικτυακή του σελίδα το περιοδικό Der Spiegel.
Στην ανάληψη της διαχείρισης 14 ελληνικών αεροδρομίων από την γερμανική Fraport εστιάζει η Frankfurter Allgemeine Zeitung. «Για 40 χρόνια η εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων αναλαμβάνει μικρότερα και μεγαλύτερα αεροδρόμια, όπως εκείνο της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και των Χανίων. Σε πέντε από αυτά θα κατασκευαστούν νέοι χώροι άφιξης και αναχώρησης. Εκτός από τα εφάπαξ 1,2 δισ. ευρώ η Fraport θα καταβάλλει κάθε χρόνο στο ελληνικό δημόσιο 22,9 εκατ. ευρώ, καθώς και το 28,5% του κέρδους από την αξιοποίηση των αεροδρομίων» σημειώνεται στο σχετικό δημοσίευμα.