ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 22%, σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης αλυσίδας ενδυμάτων πολυτελείας της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB, από την κολεξιόν του σχεδιαστή της Chanel, Karl Lagerfeld, που αύξησε τις πωλήσεις της εταιρείας τον Νοέμβριο.
Τα καθαρά κέρδη αναρριχήθηκαν στα 2,76 δισ. σουηδικές κορώνες (396 εκατ. δολ. ΗΠΑ), το τρίμηνο που έληξε τον Νοέμβριο, από 2,27 δισ. κορώνες, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, στη Στοκχόλμη. Εννέα οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν, κατά μέσον όρο, ότι τα κέρδη της θα έφθαναν τα 2,63 δισ. κορώνες.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, Rolf Eriksen, 60 ετών, χρησιμοποίησε τον διεθνώς αναγνωρισμένο σχεδιαστή, για πρώτη φορά, σε μια προσπάθεια να κερδίσει καταναλωτές και να φθάσει την Inditex SA, την πιο κερδοφόρα αλυσίδα λιανικής πώλησης ενδυμάτων, Zara. Τα καθαρά κέρδη της Inditex, αναρριχήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 51%, το τρίμηνο μέχρι και τον Οκτώβριο.
«Το Νοέμβριο οι πωλήσεις ήταν υψηλές, μετά από μία αδύναμη έναρξη το τέταρτο τρίμηνο», αναφέρει η Hennes & Mauritz, στην ανακοίνωσή της. Τα συνολικά έσοδα το τρίμηνο, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 14%, φθάνοντας τα 15,9 δισ. σουηδικές κορώνες, σύμφωνα με την εταιρεία.