Σημαντική αύξηση της τάξης του 25% εμφάνισαν στο δ’ τρίμηνο του 2016 τα οικονομικά μεγέθη της Deutsche Post, χάρη στην τόνωση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα καθαρά κέρδη της γερμανικής εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 841 εκατ. ευρώ, έναντι 670 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Τα έσοδα παράλληλα, ενισχύθηκαν κατά 0,2% στα 15,4 δισ. ευρώ.
Για το σύνολο του 2016, τα κέρδη ανήλθαν σε 2,64 δισ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο κατά 6,4% έναντι του 2015.
naftemporiki.gr