Αύξηση της τάξης του 14% εμφάνισαν τα προσαρμοσμένα κέρδη της Play, εταιρείας του Ομίλου Οlympia, καθώς κατά τη διάρκεια του 2016 ενισχύθηκαν σε 460 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα, η συνολική βάση πελατών διευρύνθηκε κατά 1,9% σε 14,41 εκατ., με το μερίδιο των συνδρομητών συμβολαίου να διαμορφώνεται στο 58% από 50% το 2015. Το μερίδιο αγοράς παράλληλα, άγγιξε το 26,3% καταγράφοντας άνοδο 1,2 ποσοστιαίων μονάδων.
«Συνολικά, το 2016 ήταν μια δυνατή χρονιά για την Play, καθώς σημειώσαμε διψήφια αύξηση στους βασικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιούργκεν Μπανγκ-Γένσεν.
Από την πλευρά του Ομίλου Olympia, ο διευθύνων σύμβουλος, Κώστας Καραφωτάκης, επεσήμανε ότι «οι ισχυρές επιδόσεις της μεγαλύτερης θυγατρικής του Ομίλου μας συνεχίζονται δυναμικά, και αυτό οφείλεται τόσο στις επενδύσεις που κάνουμε σε τεχνολογία και υποδομές δικτύου, όσο και στο πολύ δυνατό management της εταιρίας μας».
naftemporiki.gr