Fashion Box: Αύξηση κερδών - κύκλου εργασιών

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2005 16:31

Τα ετήσια αποτελέσματά του για τη χρήση 2004 ανακοίνωσε σήμερα ο όμιλος εταιρειών Fashion Box Ελλάς επιβεβαιώνοντας για ένατη συνεχή χρονιά την αναπτυξιακή του πορεία.

Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του 2004, το διοικητικό συμβούλιο προτίθεται να προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,03 ευρώ ανά μετοχή στη γενική συνέλευση των μετόχων που αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ 15 Μαΐου και 15 Ιουνίου του 2005,.

Αναλυτικά, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών, από 12,9 εκατομμύρια ευρώ το 2003 παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 23,6% ανερχόμενος σε 15,9 εκατομμύρια ευρώ για το 2004. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στη διεύρυνση του μεριδίου αγοράς των προϊόντων REPLAY τα οποία στην κατακερματισμένη αγορά της sport επώνυμης νεανικής ένδυσης, η οποία εκτιμάται στα 300 εκατομμύρια ευρώ, έχουν ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5%.

Τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε ευρώ 6,7 εκατ. έναντι ευρώ 5,5 εκατ. το 2003 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 22%, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους έμεινε σταθερό στο 42% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.

Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων EBITDA αυξήθηκαν κατά 100% φτάνοντας τα ευρώ 1,37 εκατ. έναντι ευρώ 684 χιλ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αντίστοιχα ανήλθε σε 8,6% επί του κύκλου εργασιών έναντι 5, 3% το 2003.

Τα κέρδη προ φόρων είναι επίσης αυξημένα κατά 722% στις ευρώ 720 χιλ. έναντι ευρώ 88 χιλ. το 2003. Τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι φόροι φορολογικού ελέγχου της περσινής χρήσης) αυξήθηκαν κατά 1750% φτάνοντας τις ευρώ 430 χιλ. έναντι ευρώ 23 χιλ. το 2003.

Ανάλογη εικόνα εμφανίζουν και τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας, η οποία επισημαίνεται ότι αποτελεί περίπου ως ποσοστό το 98% των ενοποιημένων αποτελεσμάτων.

Στόχος της διοίκησης, αποτελεί η αύξηση του μεριδίου αγοράς της REPLAY στην Ελλάδα, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων στα Βαλκάνια, καθώς και η αύξηση του ποσοστού συνεισφοράς της λιανικής έναντι της χονδρικής στον κύκλο εργασιών της εταιρείας.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα