Σε διαπραγματεύσεις με δύο μεγάλους τοπικούς διανομείς για την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων της στη ρωσική αγορά βρίσκεται ήδη η εταιρεία Cardico (Κ. Καρδασιλάρης), ενώ έχει ξεκινήσει συζητήσεις με μεγάλες βιομηχανίες, για τις οποίες τα προϊόντα της Cardico αποτελούν πρώτη ύλη, όπως αναφέρθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων της Ρωσίας Prodexpo 2005.
Με την επέκταση των δραστηριοτήτων της στη ρωσική αγορά, η εταιρεία βαδίζει προς την ολοκλήρωση του στρατηγικού της σχεδίου για το 2005, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την είσοδο σε μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, την κάλυψη της ευρωπαϊκής αγοράς ζαχαροπλαστική, σοκαλατοποιίας κλπ και την τοποθέτηση της φίρμας Cardico σε νέες αγορές.