WPP: Νέοι πελάτες και Ολυμπιακοί Αγώνες, αύξησαν 65% τα κέρδη

Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2005 10:06

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 65%, σημείωσαν το δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας, στον κόσμο, WPP Group Plc, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που αύξησαν τα διαφημιστικά έσοδα και την ανάληψη διαφημίσεων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της HSBC Bank Plc και της Microsoft Corp.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 186,4 εκατ. λίρες Αγγλίας (335,7 εκατ. δολ. ΗΠΑ), από 113,2 εκατ. λίρες, που ήταν πριν από ένα χρόνο. Τα στοιχεία υπολογίστηκαν από την αφαίρεση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, από τα αντίστοιχα στο σύνολο της χρήσης, που ανακοινώθηκαν σήμερα.

Οι προϋπολογισμοί της WPP, προβλέπουν βελτίωση των εσόδων, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών επιδράσεων και των αγοραπωλησιών τμημάτων, κατά περίπου 3% με 4%, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. «Εχουμε ακριβή στοιχεία για τον Ιανουάριο του 2005 και δείχνουν ότι τα έσοδα είναι αρκετά υψηλότερα από τα αντίστοιχα του 2004, δείχνουν άνοδο των εσόδων κατά 6%».

Η εταιρεία WPP, που εδρεύει στο Λονδίνο, ευνοήθηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας και τις εκλογές του προέδρου στις ΗΠΑ, αυξάνοντας τη διαφημιστική δαπάνη πέρυσι. Το 2005 προβλέπεται πιο φιλόδοξο από την επόμενη τετραετία για τον κλάδο, καθώς υπάρχουν μεγάλα αθλητικά γεγονότα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Martin Sorrell, 60 ετών, σε συνέντευξη που παραχώρησε την περασμένη εβδομάδα.

Τα καθαρά κέρδη το 2004, αυξήθηκαν σε 292,3 εκατ. λίρες Αγγλίας ή 25 πένες ανά μετοχή, από 208,4 εκατ. λίρες ή 18,2 πένες πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Εξι οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν, ότι τα καθαρά της κέρδη θα σημείωναν αύξηση 38,7%, στα 289 εκατ. λίρες.

Πέρυσι, τα έσοδα σημείωσαν αύξηση 4,7%, φθάνοντας στα 4,299 δισ. λίρες, σύμφωνα με την WPP. To περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 14,1% από 13%, που ήταν το 2003.

Οι μετοχές της, σημείωσαν χθες άνοδο 1,5 πένες, για να κλείσουν στις 585,5 πένες η μία στο Λονδίνο. Συνολικά πέρυσι, σημείωσαν απώλειες 4%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα