Στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων εννέα ετών αυξήθηκε τον Ιανουάριο το καταναλωτικό κλίμα στη Γαλλία.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ενισχύθηκε κατά 1 μονάδα, στις 100 μονάδες, καταγράφοντας την καλύτερη επίδοση από τον Οκτώβριο του 2007.
Οι αναλυτές της The Wall Street Journal ανέμεναν πως ο δείκτης θα διατηρηθεί αμετάβλητος στις 99 μονάδες.
Την ίδια ώρα, ο δείκτης φόβου για την ανεργία, υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο του 2008.
naftemporiki.gr