Την υλοποίηση ενός νέου επενδυτικού προγράμματος, αξίας 10 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε η Κρι Κρι Α.Ε., στοχεύοντας στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και της δυνατότητας παραγωγής νέων προϊόντων.
Κατά την εταιρική της παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, η διοίκηση εξήρε τις επιδόσεις του 2016, κάνοντας λόγο για αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά κατά 11% στην κατηγορία του γιαουρτιού και κατά 15% στην κατηγορία του παγωτού (10μηνο).
Δυναμική ήταν και η παρουσία στις διεθνείς αγορές, με τις εξαγωγές προς τη δυτική Ευρώπη να εμφανίζουν αύξηση κατά 39% (κατηγορία γιαουρτιού στο 6μηνο).
Χάρη στις παραπάνω επιδόσεις, η Κρι Κρι κατάφερε να αντισταθμίσει επιτυχώς την απώλεια πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που επέφεραν οι δυσμενείς εξελίξεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα.
naftemporiki.gr