Φώλιας: Ραχοκοκαλιά της οικονομίας οι ΜΜΕ

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2005 15:05

Στη στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης «να κερδίσει το χαμένο χρόνο και να ανοίξει νέες προοπτικές για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που ήταν και παραμένουν η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας», αναφέρθηκε σήμερα ο υφυπουργός Οικονομίας & Οικονομικών κ. Χρήστος Φώλιας, μιλώντας σε συνέδριο που διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Ο κ. Φώλιας εμφανίσθηκε πεπεισμένος ότι η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να κερδίσει το στοίχημα του ανταγωνισμού και τόνισε ότι «ακόμη και τα θαύματα θέλουν το χρόνο τους. Το σημαντικό είναι ότι δρομολογήθηκαν μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν τη χώρα μας πιο φιλική στο επιχειρείν».

Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποδοτικότερη αξιοποίηση του Γ' Κ.Π.Σ. προς όφελος των μεσαίων, μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, ενώ σημείωσε ότι στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» υλοποιούνται δράσεις που βοηθούν τον τεχνολογικό και οργανωτικό εκσυγχρονισμό των μικρομεσαίων με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της ποιότητας.

Προωθείται επίσης η δικτύωση των μικρομεσαίων (clustering), προβλέπεται πια και η ενίσχυση μικρομεσαίων εταιρειών του τριτογενούς τομέα, ενώ ήδη σχεδιάζεται ένας Γ’ κύκλος προκήρυξης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα