Coca - Cola 3Ε: Εξαγορά ρωσικής εταιρείας χυμών

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2005 10:08
UPD:13:18

ΣΤΗΝ εξαγορά της ρωσικής εταιρείας φρουτοχυμών Multon προχωρά η Coca – Cola Τρία Έψιλον από κοινού με την The Coca-Cola Company (TCCC), επιβεβαιώνοντας σχετικό δημοσίευμα της «Ν» στις 2 Μαρτίου.

Η Multon έχει εγκαταστάσεις παραγωγής στη Μόσχα και στην Αγ. Πετρούπολη και παράγει και διανέμει τους φρουτοχυμούς Rich, Nico και Dobry.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εξαγορά εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για επέκταση στον κλάδο των μη ανθρακούχων αναψυκτικών και αναμένεται να έχει σημαντικές συνέργιες σε επίπεδο κόστους και εσόδων για τις δραστηριότητες του Ομίλου στη Ρωσία. Η Multon αναμένεται να πωλήσει 65-70 εκατομμύρια unit κιβώτια έως το τέλος του 2005. Η εξαγορά αναμένεται να αυξήσει τα κέρδη της Coca-Cola Τρία Έψιλον κατά 6 λεπτά ανά μετοχή το 2005.

Η συναλλαγή υπόκειται στη έγκριση των κανονιστικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Απριλίου 2005.

Η Multon είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός χυμών στην αγορά της Ρωσίας. Η εταιρεία έχει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Αγ. Πετρούπολη, στη Μόσχα και στα Ουράλια. Το 2004, η Multon είχε έσοδα $336 εκατομμύρια και όγκο πωλήσεων περίπου 500 εκατ. λίτρα, που αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς περίπου 25%.

Ο κ. Δώρος Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Πρόκειται για μια σημαντική εξαγορά από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την οποία ενισχύεται η ποικιλία των προϊόντων που διαθέτουμε στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Ρωσίας. Η πορεία μας στη Ρωσία έχει υπάρξει ιδιαίτερα επιτυχής αφ’ ότου εξαγοράσαμε το σύνολο της επικράτειας από την TCCC το 2001 και εξακολουθούμε να είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για τις προοπτικές μας στη χώρα αυτή. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η υποδομή μας, το μέγεθός μας και η γνώση της τοπικής αγοράς, μας καθιστούν μοναδικά ικανούς να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή αποδόση από το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας στην αγορά της Ρωσίας. Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας με μη ανθρακούχα τοπικά προϊόντα, όπως το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν Dobry, αντανακλά την επέκταση της επιτυχούς στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη αγορά μας, υπογραμμίζοντας την εμπιστοσύνη μας στη Ρωσία και τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στους καταναλωτές μας στις 26 χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε».

Ο κ. Alexander Kritsky, Γενικός Διευθυντής της Μulton, δήλωσε: «Η εξαγορά των δραστηριοτήτων της εταιρείας και των επιτυχημένων χυμών από την κορυφαία διεθνώς εταιρεία στον κλάδο των αναψυκτικών, εξασφαλίζει τα επενδυτικά σχέδια και την ανάπτυξη της Multon στο μέλλον, προς όφελος του προσωπικού, των πελατών και των καταναλωτών».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα