Συνεχίζεται η προώθηση του ελληνικού κρασιού στην Ιαπωνία

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016 18:03
UPD:18:13
Shutterstock

Η Ιαπωνία είναι μια από τις αγορές – στόχους του προγράμματος προώθησης οίνων ποιότητας που υλοποιεί η Enterprise Greece (φωτ. αρχείου).

Το «παρών» έδωσε η Ελλάδα στην έκθεση VINEXPO TOKYO 2016 στα μέσα Νοεμβρίου με εθνικό περίπτερο που οργάνωσε η Enterprise Greece και στόχο την προώθηση του ελληνικού οίνου.

Το ελληνικό περίπτερο ανέδειξε 79 κρασιά από 41 οινοποιεία, ενώ περίπου 70 άτομα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια για το στιλ, την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά μιας εκ των ανερχόμενων στην παγκόσμια αγορά ποικιλιών οίνου, όπως είναι το ασσύρτικο, καθώς και για τις πιο ερυθρές ποικιλίες ξινόμαυρο και αγιορείτικο.

Η Ιαπωνία είναι μια από τις αγορές – στόχους του προγράμματος προώθησης οίνων ποιότητας που υλοποιεί η Enterprise Greece.

Το 2015 οι ελληνικές εξαγωγές οίνου στην Ιαπωνία ανήλθαν σε 379,5 χιλ. €, αυξημένες κατά 36,2% έναντι του 2014, ενώ κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2016, σύμφωνα με τα ιαπωνικά στατιστικά στοιχεία, η αύξηση συνεχίζεται, κατά 34% έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2015.

Η προώθηση του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία θα συνεχιστεί το 2017 με δημοσιότητα στον ιαπωνικό Τύπο, επισκέψεις αγοραστών και δημοσιογράφων στην Ελλάδα καθώς και με εκδηλώσεις προβολής στο Τόκυο και την Οσάκα.

 

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα