Ford Motor: Νέος διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ στη Β. Αμερική

Τρίτη, 12 Απριλίου 2005 13:01

NEO διευθυντή πωλήσεων και μάρκετινγκ στη Β. Αμερική, διόρισε η Ford Motor Co., η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, τον υπεύθυνο τμήματος, Steve Lyons, αντικαθιστώντας τον Earl Hesterberg, ο οποίος παραιτήθηκε μετά από έξι μήνες στη θέση αυτή, και μετά τη μείωση των πωλήσεων της, σε ποσοστό 4,4%, στις ΗΠΑ.

Ο Steve Lyons, ορίστηκε επικεφαλής των πωλήσεων και μάρκετιγνκ της Ford Motor στη Βόρειο Αμερική

Ο Hesterberg, 51 ετών, θα γίνει εκτελεστικός διευθυντής της Group 1 Automotive Inc., στο Χιούστον, μιας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο εταιρείας λιανικής πώλησης αυτοκινήτων, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της Group 1.

Ο Lyons, 56 ετών, ήταν επικεφαλής του τμήματος Ford της Ford Motor, με πωλήσεις υψηλότερες του 80% των συνολικών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με διαφορετική ανακοίνωση, της Ford.

Ο Hesterberg πήρε την πρόσφατη θέση του στη Ford, μόλις η αυτοκινητοβιομηχανία είχε αρχίσει να πουλά τα νέα μοντέλα της Five Hundred και Freestyle, στα οποία βασιζόταν ο επικεφαλής της, William Clay Ford Jr, 47 ετών, για να οδηγήσει την εταιρεία σε προ φόρων κέρδη ύψους 7 δισ. δολ. το 2006. Πριν από τρεις ημέρες, ο Ford, αναθεώρησε αυτόν τον στόχο του, όπως επίσης και την πρόβλεψη στις 25 Ιανουαρίου για προ φόρων κέρδη ύψους 1,5 δισ. δολ. φέτος.

Η αποχώρηση του Hesterber, δεν σχετίζεται με τη μείωση των πωλήσεων της Ford, είπε ο Marcey Evans, εκπρόσωπος της εταιρείας, σε συνέντευξή του.

Οι πωλήσεις των μοντέλων Five Hundred και Freestyle ξεκίνησαν με αργό ρυθμό. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις της ναυαρχίδας της Ford, Explorer, μειώθηκαν φέτος σε ποσοστό 25%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι πωλήσεις των μοντέλων της σειράς F, του καλύτερου από πλευράς πωλήσεων αυτοκινήτου στις ΗΠΑ, μειώθηκαν κατά 9,4%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα