Διαγωνισμός για κάμερες σε επικίνδυνες θέσεις των εθνικών οδών

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2005 14:26

Προκηρύχθηκε σήμερα ο διαγωνισμός για την προμήθεια, εγκατάσταση και συντήρηση των ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) σε 390 επικίνδυνες θέσεις του εθνικού οδικού δικτύου, σε όλη τη χώρα, προϋπολογισμού 12.115.000 ευρώ.

Οπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, η βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελεί βασική αρμοδιότητα. «Το έργο της τοποθέτησης ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) σε 400 επικίνδυνες θέσεις (390 που προκηρύσσουμε σήμερα και 10 στο Πέταλο Μαλιακού που ήδη τοποθετήθηκαν) αποτελεί μία από τις σημαντικότερες δράσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ στον τομέα της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας με δεδομένο ότι όλες οι μελέτες δείχνουν ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι το πρώτο αίτιο τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, περισσότερο ακόμα και από την ποιότητα των δρόμων και την οδική σήμανση».

Η έναρξη του έργου είναι προγραμματισμένη για τις 30/8/2005 και η ολοκλήρωσή του για τις 28/2/2006.

Οι 400 επικίνδυνες θέσεις καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα, σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και είναι κατανεμημένες σε 10 περιφέρειες της χώρας. Η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) θα συνοδευτεί από την δημιουργία δέκα (10) Κέντρων Επεξεργασίας των Δεδομένων που θα εγκατασταθούν στις έδρες της κάθε Περιφέρειας. Τα κέντρα αυτά που θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το απαραίτητο λογισμικό θα κάνουν την συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων.

Για την καταγραφή των παραβάσεων ορίου ταχύτητας χρησιμοποιείται σύστημα το οποίο μετρά την ταχύτητα των οχημάτων μέσω επαγωγικών βρόγχων στο οδόστρωμα και φωτογραφίζει τα οχήματα των παραβατών με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.

Οι φωτογραφίες με τα στοιχεία συλλέγονται στα Κέντρα Επεξεργασίας Δεδομένων. Μελλοντικά, θα μπορούν να αποστέλλονται ενσύρματα ή ασύρματα μέσω Modem (GSM ή ISDN) στο Κέντρο για επεξεργασία.

Το λογισμικό του συστήματος θα έχει αποδεδειγμένη δυνατότητα επέκτασης για αυτόματη έκδοση κλήσης, που θα περιλαμβάνει και τα στοιχεία του παραβάτη (ιδιοκτήτη).

Επίσης, θα έχει τη δυνατότητα συνεργασίας με λογισμικό αυτόματης αναγνώρισης αριθμού πινακίδων (OCR).

Το λογισμικό θα επιτρέπει τη στοιχειώδη επεξεργασία της εικόνας (ρύθμιση φωτεινότητας, εστίαση κλπ) αλλά δεν θα επιτρέπει την αλλοίωσή της.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα