WPP Group Plc: 16% η αύξηση των κερδών το α' τρίμηνο

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2005 10:25

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 16%, σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της διαφημιστικής εταιρείας WPP Group Plc, που εδρεύει στη Ν. Υόρκη, η οποία τον περασμένο μήνα εξαγόρασε την Grey Global Group Inc., καθώς ευνοήθηκε από τη συγχώνευση και κέρδισε δουλειές από την Samsung Corp. και την Unilever NV.

Tα έσοδά της αυξήθηκαν στο 1,11 δισ. λίρες Αγγλίας (2,12 δισ. δολ. ΗΠΑ) το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, από 960,3 εκατ. λίρες, την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση. Σύμφωνα με επτά οικονομικούς αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, οι πωλήσεις της κατά μέσον όρο, θα ήταν 1,06 δισ. λίρες Αγγλίας.

Η WPP, η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, ολοκλήρωσε την εξαγορά της Grey Global, ύψους 1,65 δισ. δολ. ΗΠΑ στις 8 Μαρτίου, οπότε τα αποτελέσματά της περιλαμβάνουν περίπου τριών εβδομάδων πωλήσεις από της Grey Global. Η εξαγορά, έδωσε στην WPP πρόσβαση σε πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της Procter & Gamble και μείωσε την απόσταση μεταξύ της ίδιας με την Omnicom Group Inc., της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας, στον κόσμο. Ωστόσο, έχασε και μερικούς πελάτες.

Οι μετοχές της σημείωναν άνοδο έξι πένες ανά μετοχή, ποσοστό 1%, φθάνοντας χθες στις 604,5 πένες η μία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα