Τους στρατηγικούς στόχους του Ομίλου για την επόμενη τριετία καθώς και τις προβλέψεις για τα οικονομικά αποτελέσματα παρουσίασε ο Ομιλος Σαράντη στην Ενωση θεσμικών Επενδυτών.
Το 2004 οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη έφθασαν τα 249 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 7% σε σχέση με το 2003 και κέρδη προ φόρων και μετά από μειοψηφίες στα 21,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 38% σε σχέση με το 2003.
Για την επόμενη τριετία, η στρατηγική της εταιρείας στοχεύει στην προϊοντική και γεωγραφική ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και στην ισχυροποίηση των υπαρχόντων σημάτων της Εταιρίας στην Ελλάδα και στην Ανατολική Ευρώπη.
Κύριος άξονας της επενδυτικής στρατηγικής της Σαράντης είναι η επέκταση του Ομίλου στην Ανατολική Ευρώπη, που το 2004 αποτέλεσε το 29% των συνολικών πωλήσεων και το 16% των κερδών προ φόρων του Ομίλου. Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος σχεδιάζει την επέκταση των δραστηριοτήτων του σε τρεις νέες αγορές, στην Τουρκία, στην Ουκρανία και στη Ρωσία οι οποίες θα αποτελούν και τους βασικούς στόχους επενδύσεων της Σαράντης για τα επόμενα τρία χρόνια.
Για το 2005, η διοίκηση της Σαράντης προβλέπει πωλήσεις 265 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 6,5% σε σχέση με το 2004, ενώ τα προ φόρων κέρδη μετά από μειοψηφίες αναμένεται να φτάσουν τα 24 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 12% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Σαράντης οι προαναφερθείσες προβλέψεις γίνονται σύμφωνα με τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα, ενώ δε συμπεριλαμβάνονται μεγέθη που αφορούν σε επέκταση σε νέες χώρες ή πιθανές εξαγορές.