ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ενδιαφέρον, για την απόκτηση περισσοτέρων σημάτων ειδών υγιεινής διατροφής, προκειμένου να καλύψει την αύξηση του αριθμού των καταναλωτών, που τους απασχολεί όλο και περισσότερο το βάρος τους, εξεδήλωσε η παραγωγός του καφέ Maxwell και των κράκερ Ritz, Kraft Foods Inc., σύμφωνα με τον εκτελεστικό της διευθυντή, Roger Deromedi.
Η εταιρεία, που εδρεύει στο Ιλλινόϊς των ΗΠΑ, θα προσφέρει κατά πάσα πιθανότητα τα προϊόντα αυτά με το νέο σήμα της, South Beach Diet, σύμφωνα με χθεσινή δήλωση του Deromedi, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Παρίσι.
«Θα δείτε περισσότερα προϊόντα να παρουσιάζονται στην αγορά υπό το σήμα της γκάμας των South Beach Diet, μέσω της αγοράς προϊόντων, σε συνδυασμό με την εσωτερική ανάπτυξη», είπε ο ηλικίας 51 ετών, επικεφαλής της.
Η Kraft, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων των ΗΠΑ, επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε προϊόντα, όπως τα Oreo Thin Crisps και τους χυμούς Tang, καθώς οι καταναλωτές ψάχνουν όλο και περισσότερο για προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και λίγη ζάχαρη. Οι πωλήσεις της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά μέσον όρο 3,8% ετησίως, την τελευταία πενταετία, τη στιγμή που οι αντίστοιχες, της ανταγωνίστριάς της, Kellogg Co., σημείωσαν αύξηση 6,7%, καθώς η Kraft καθυστέρησε να λανσάρει στην αγορά πρόχειρα γεύματα με λίγες θερμίδες.
Ο Deromedi, είπε μεταξύ άλλων, ότι δεν σχεδιάζει να πουλήσει τα δημητριακά Post και τη δραστηριότητα στον κλάδο του κρέατος, Oscar Mayer, επειδή φαίνεται ότι έχουν προοπτικές ανάπτυξης. Πέρυσι, η εφημερίδα «New York Post», σε δημοσίευμά της ανέφερε ότι η Kraft σκέφτεται να πουλήσει τα παραπάνω σήματα.
Ο ίδιος είπε, ότι ενδέχεται να διαχωρίσει κάποιους κλάδους της Kraft από την Altria Group Inc., την ιδιοκτήτρια της καπνοβιομηχανίας Philip Morris. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Altria, Louis Camilleri, είπε στις 4 Νοεμβρίου του 2004 στους επενδυτές, ότι ο διαχωρισμός της εταιρείας στη Ν. Υόρκη σε δύο ή τρία κομμάτια, ενδέχεται να ανταμείψει τους μετόχους. Η Altria, κατέχει το 85% της Kraft.
Οι μετοχές της εταιρείας, από τη εισαγωγή τους στο Χρηματιστήριο τον Ιούνιο του 2001, έχουν σημειώσει αύξηση 6,6%. Οι μετοχές της Kellogg, την ίδια χρονική περίοδο αναρριχήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 49%.