Περαιτέρω έδαφος έχασαν τον Απρίλιο οι αμερικανικές General Motors και Ford στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ αντιθέτως διευρύνθηκε το μερίδιο των ιαπώνων ανταγωνιστών τους.
Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις της General Motors μειώθηκαν τον περασμένο μήνα στις ΗΠΑ κατά σχεδόν 8%, ενώ η Ford ανακοίνωσε ότι οι δικές της πωλήσεις κατέγραψαν πτώση 5%.
Τον Απρίλιο, το μερίδιο της GM στην αμερικανική αγορά υποχώρησε κατά 2,6%, στο 25,1%, ενώ το μερίδιο της Ford μειώθηκε κατά 1,3%, στο 17,5%. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1980 οι παραπάνω εταιρείες ήλεγχαν από κοινού το 64% της αμερικανικής αγοράς.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Autodata Corp., τον Απρίλιο οι ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες απέκτησαν συνολικά τον έλεγχο του 37% στην αγορά νέων αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών στις ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις της Toyota αυξήθηκαν κατά 21% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2004, διευρύνοντας κατά 2,3% το μερίδιο αγοράς που ελέγχει.
Αύξηση 27% σημείωσαν οι πωλήσεις της Nissan, η οποία ελέγχει πλέον το 6,1% της αγοράς, από 4,9%.
Όπως και για τη Nissan έτσι και για τη Honda, ο προηγούμενος μήνας ήταν «ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της στις ΗΠΑ», καθώς οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 13,6% σε ετήσια βάση.
Μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ελέγχει και η νοτιοκορεατική Hyundai: οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα ενώ το μερίδιο της διευρύνθηκε στο 2,7%, από 2,5%. Κατά 0,2%, στο 1,8% της αμερικανικής αγοράς αυτοκινήτου διεύρυνε το μερίδιό της και η θυγατρική της Hyundai, Kia Motors Corp.
Η Chrysler ανακοίνωσε, τέλος, ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 5%, καθιστώντας τον Απρίλιο του 2005 τον δέκατο τρίτο συνεχόμενο μήνα αύξησης πωλήσεων σε ετήσια βάση.
Πηγές: ΑΠΕ, Reuters, Γαλλικό Πρακτορείο