Σε ενίσχυση της παρουσίας της στην Κίνα στοχεύει η Folli Follie

Παρασκευή, 06 Μαΐου 2005 16:47

Η ενδυνάμωση του δικτύου της εισηγμένης εταιρείας Folli Follie στην Ασία και συγκεκριμένα στην αγορά της Κίνας, καθώς και η παρουσία της στο στρατηγικό δίκτυο των λιανικών πωλήσεων που σχετίζονται με ταξίδια (travel retail), αποτελεί βασικό στόχο της διοίκησης, όπως αναφέρθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος παρουσιάσεων που οργανώνει η Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε συμφωνία με την United Airlines για την διάθεση προς πώληση (από την 1η Μαΐου 2005) των προϊόντων της στις πτήσεις των αμερικανικών αερογραμμών.

Η Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Δραστηριοποιείται σε 20 χώρες, έχει 283 σημεία πώλησης. Το δίκτυο αποτελείται από αυτόνομα καταστήματα στους πιο εμπορικούς δρόμους, shop in shop σε πολυτελή πολυκαταστήματα, καθώς και καταστήματα σε κεντρικά αεροδρόμια Ευρώπης και Ασίας.

Οσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών για το οικονομικό έτος 2004 ανήλθε στα 194,9 εκατ. ευρώ έναντι 160,6 εκατ. ευρώ το 2003, εμφανίζοντας αύξηση κατά 21,4%. Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 25%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 37%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 18%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 13%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα