Της Δανάης Αλεξάκη
Στο επαναλανσάρισμα στην αγορά της ιστορικής μάρκας Κατσέλης προχωρά η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, στο πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού της σχεδιασμού, ο οποίος προβλέπει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για τη διετία 2015-2016.
Όπως γνωστοποίησε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας κ. Μανώλης Καραμολέγκος «η αναβίωση μιας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Παράλληλα, η απόφαση αυτή έρχεται να δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά στάνταρ στο κλάδο του συσκευασμένου ψωμιού, καθώς συνοδεύεται και με νέα μέθοδο αρτοποίησης (υγρού ζυμαριού), διευρύνοντας και ενδυναμώνοντας συνολικά την αγορά της κατηγορίας».
Για την παραγωγή των προϊόντων Κατσέλης, έχει ήδη εγκατασταθεί μια νέα μονάδα παραγωγής, ενώ θα δημιουργηθούν άμεσα 30 νέες θέσεις εργασίας.
Στόχος της εταιρείας, όπως ανέφερε ο Εμπορικός Διευθυντής της Καραμόλεγκος κ. Νίκος Βολάκης είναι το σήμα της Κατσέλης να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 8,7% το 2017 και 15% το 2018, ενώ εκτιμάται ότι συνολικά η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού θα ενισχυθεί σε αξία κατά 9,5-11%.
Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται εντός δύο μηνών να ενδυναμώσει και την προϊοντική γκάμα του brand Καραμολέγκος με νέου κωδικούς.
Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, που προβλέπει κεφάλαια ύψους 10 εκατ. ευρώ τη διετία 2015-2016, περιλαμβάνει επίσης: την αναβάθμιση των υφιστάμενων γραμμών παραγωγής – συσκευασίας με στόχο την αύξηση δυναμικότητας και παραγωγικότητας, την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού για την παραγωγή υγρού ζυμαριού (sponge) και τεσσάρων διαφορετικών φυσικών προζυμιών, την επέκταση και αναδιαμόρφωση των αποθηκών, την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων, καθώς και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με ταυτόχρονη και συνεχή επιμόρφωση του υφιστάμενου προσωπικού, που σήμερα αριθμεί περισσότερους από 400 εργαζόμενους.
Σημειώνεται ότι η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος ξεκίνησε το 1950 από έναν φούρνο στην Σαντορίνη, όπου λειτουργούσε ως οικογενειακή επιχείρηση. Σήμερα, αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, ηγέτιδα στον κλάδο της αρτοβιομηχανίας με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 38,4% στο συσκευασμένο ψωμί.
Αξίζει, τέλος, να επισημανθεί ότι το όλο εγχείρημα της αναβίωσης της ιστορικής μάρκας κρατήθηκε επτασφράγιστο μυστικό, με γνώμονα ότι το σήμα Κατσέλης «δημοπρατήθηκε» στο πλαίσιο της προβλεπόμενης διαδικασίας εκποίησης των περιουσιακών στοιχείων της πτωχευθείσας Nutriart (Υιοι Χ. Κατσέλη ΑΒΕΕ, Αλλατίνη ΑΒΕΕ και ΕΛΒΙΠΕΤ ΑΕ) πριν από ενάμιση σχεδόν χρόνο, το περασμένο Νοέμβριο, όταν και πέρασε στα χέρια της Καραμολέγκος. Υπενθυμίζεται ότι οι τίτλοι τέλους της Nutriart μπήκαν τον Νοέμβριο του 2013.