Στο τελικό του «Masters of Marketing Awards 2016» η CLOUDBIZ

Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2016 14:31
UPD:14:39

Στην πρώτη πεντάδα των φετινών βραβείων «Masters of Marketing Awards 2016» που διοργανώνονται στο πλαίσιο του «Festival of Marketing 2016» στο Λονδίνο, πέρασε η CLOUDBIZ, η ελληνική εταιρεία marketing technology agency παροχής υπηρεσιών loyalty management, διαθέτοντας παρουσία σε 8 χώρες.

Η CLOUDBIZ έλαβε μέρος στην κατηγορία CRM & Loyalty προγραμμάτων, η οποία βραβεύει τις καλύτερες πρακτικές στον συγκεκριμένο τομέα, και προκρίθηκε στην τελική φάση για την ολοκληρωμένη σχεδίαση, δημιουργία και υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματος επιβράβευσης πελατών FF Group Exclusive, το οποίο βασίζεται στην καινοτομική πλατφόρμα Customer Intelligence.

Το συγκεκριμένο σχήμα ξεχωρίζει για την πρωτοτυπία του, καθώς ανταποκρίνεται σε αγορές που γίνονται στο σύνολο των 10 fashion brands που ανήκουν στον Όμιλο FF Group, δίνοντας την ευκαιρία στα μέλη του προγράμματος να απολαμβάνουν συνολικά προνόμια και οφέλη από την αγορά κάθε brand, βιώνοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

To «Festival of Marketing 2016» αποτελεί μία αναγνωρισμένη διοργάνωση, στην οποία τα καλύτερα στελέχη του Marketing μπορούν να ανακαλύψουν, να μάθουν, να γιορτάσουν και να διαμορφώσουν το μέλλον του κλάδου. Με περισσότερους από 200 ομιλητές, εργαστήρια, βραβεία, αίθουσες εμπειρίας και κατάρτισης, το συγκεκριμένο φεστιβάλ αποτελεί μία μοναδική εκδήλωση που αντικατοπτρίζει την πραγματική διάσταση της δημιουργικής, στρατηγικής και τακτικής εργασίας των επαγγελματιών του Marketing. 



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΦΦΓΚΡΠ



Σχολιασμένα