ΤΗΝ άνοδο, σε ποσοστό της τάξης του 7%, των πωλήσεων αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, οδήγησαν τον Μάϊο, η Toyota Motor Corp. και η Nissan Motor Co., οι δύο μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, καθώς τα νέα και τα βελτιωμένα μοντέλα τους, προσήλκυσαν περισσότερους καταναλωτές στις εκθέσεις αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων, εξαιρουμένων των μικρών οχημάτων, από τις 12 αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, αυξήθηκαν στα 278.661 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, σε σύγκριση με τον Μάϊο του 2004, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Japan Automobile Dealers Association. Οι πωλήσεις της Nissan, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 16% και της Toyota κατά 4%.
Η Toyota, παρουσίασε τρία νέα μοντέλα σε εθνικό επίπεδο μέχρι στιγμής φέτος και η Nissan παρουσίασε επτά νέα μοντέλα από τον Σεπτέμβριο του 2004. Η ανεργία στην Ιαπωνία, μειώθηκε, φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα έξι ετών τον Απρίλιο, καθιστώντας τους καταναλωτές πιο πρόθυμους να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο Note της Nissan ή ένα Vitz της Toyota.
«Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, βρίσκονται σε καλή θέση και κρατούν σε επαγρύπνηση τους πελάτες, με τα νέα και βελτιωμένα μοντέλα τους, προκειμένου να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση», ανέφερε ο Atsushi Osa, ο οποίος διαχειρίζεται 110 δισ. δολ. σε μετοχές, με την Mitsui Asset Management Co., στο Τόκυο, συμπεριλαμβανομένων και μετοχών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Οι μετοχές της Nissan, σημείωναν άνοδο 1%, φθάνοντας στα 1.077 γιέν η μία, κατά το τέλος της συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο του Τόκυο. Ανοδο 0,8% σημείωναν οι μετοχές της Toyota, φθάνοντας στις 3.890 γιέν η μία.