Το νέο πρόσωπο της Αγροτική Τράπεζας της Ελλάδος παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη του Ζαππείου ο διοικητής της τράπεζας, Δημήτρης Μηλιάκος.
Το νέο όνομα, ΑΤΕbank, όπως δήλωσε ο κ. Μηλιάκος, δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιήσει το πρόσωπό της χωρίς να αρνείται τις καταβολές και την ιστορία της, επιτυγχάνοντας δυναμική, μοντέρνα, ελκυστική και νέα εικόνα. Προσδίδει κύρος, μέγεθος και προοπτική και δηλώνει διευρυμένο πλαίσιο σύγχρονων υπηρεσιών, τεχνοκρατική αντίληψη και λειτουργία.
Τόνισε επίσης ότι είναι ελκυστικό σε όλο το φάσμα των πελατών, οικείο στους νέους που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα την τράπεζα και αναγνωρίσιμο από τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας και αποτελεί ευέλικτο όχημα για ενιαία και αποτελεσματική επικοινωνία, όχι μόνο των εταιρειών του Ομίλου αλλά και των πολλαπλών υπηρεσιών τους.
Η επιλογή των γραμμάτων ΑΤΕ επικυρώνει στην ουσία αυτό που από το 1991 συνέβαινε με τις εταιρίες και υπηρεσίες του Ομίλου (ΑΤΕ ΑΕΔΑΚ, ΑΤΕ LEASING, ATE KAΡTA, ΑΤΕ ΝΕΤ) και που η αγορά έχει αποδεχθεί πλήρως. Τη συντομογραφία του ίδιου του ονόματός της Αγροτικής Τράπεζας Ελλάδος, δηλαδή, ΑΤΕ. Η λέξη «bank» που συνοδεύει, ολοκληρώνει τη νέα ονομασία και χαρακτηρίζει τη νέα Ευρωπαϊκή προοπτική της ιστορικής Τράπεζας, δήλωσε ο κ. Μηλιάκος.
Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού ο κ. Μηλιάκος, ανακοίνωσε:
• Την ανανέωση των προσόψεων 220 καταστημάτων, αρχικά, με βάση τις νέες αισθητικές προσαρμογές που επιφέρει το νέο λογότυπο της Τράπεζας, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και αναγνωρίσιμο πρόσωπο της ΑΤΕ.
• Αξιοποίηση των εναλλακτικών δικτύων διανομής με:
- Τυποποίηση του περιβάλλοντος χώρου του Δικτύου των ΑΤΜς, τα οποία μέσα στο 2005 θα φτάσουν από 584 στα 730.
- Ανανέωση των Καρτών Ανάληψης Μετρητών ΑΤΕnet, στις οποίες έχει προβλεφθεί ιδιαίτερη έκδοση για Νέους
- Έκδοση χρεωστικής κάρτας μέχρι το 2006
- Λειτουργία σύγχρονου κέντρου Τηλε - Εξυπηρέτησης Πελατείας.
- Δραστηριοποίηση της ΑΤΕ στο Δίκτυο των ΑΤΜς, στα ηλεκτρονικά καταστήματα, στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, στην κινητή τηλεφωνία και στο διαδίκτυο, που αναμένεται να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης και τα συνολικά αποτελέσματα της.