Σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, που αντιστοιχεί σε περισσότερες από 468 ώρες (δηλαδή 28.080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες) ποδοσφαίρου κάθε χρόνο, σύμφωνα με πρόσφατης έρευνα της Samsung Electronics, τη στιγμή που η εξέλιξη του ποδοσφαίρου στην Ευρώπη οδηγεί στην αναζήτηση μιας πιο απαιτητικής εμπειρίας θέασης στο σπίτι.
Βάσει της ίδιας έρευνας, το 28,53% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι η μεγαλύτερη τους ενόχληση, όταν βλέπουν ποδόσφαιρο, είναι όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες και δεν έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%), καθώς και το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).
Εξάλλου, παραπάνω από το μισό γυναικείο κοινό (65,61%) καθώς και το ανδρικό κοινό (69,33%) στην Ευρώπη συμφωνούν πως οι ποδοσφαιριστές έχουν βελτιώσει την εικόνα τους τα τελευταία 15 χρόνια, σύμφωνα με την έρευνα της Samsung Electronics.
Όπως τονίζεται στη μελέτη, τόσο το ποδόσφαιρο όσο και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια, με τους παίκτες να κρίνονται για τις δεξιότητές τους, για τους πανηγυρισμούς αλλά και για τις στιλιστικές τους επιλογές. Παράλληλα, το παιχνίδι έχει γίνει πιο γρήγορο.
Σύμφωνα με την έρευνα, παραπάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και σχεδόν ένας στους τρεις (32,23%) άνδρες κατατάσσουν τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στιλιστική έμπνευση, περισσότερο και από τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους αστέρες των reality shows.
Τα αποτελέσματα της έρευνας για την Ευρώπη δείχνουν επίσης πως παραπάνω από το μισό ανδρικό κοινό (56,9%) στην Ευρώπη σχεδίαζε να αγοράσει μία τηλεόραση για να παρακολουθήσει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτού του καλοκαιριού. Σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο, κατά μέσο όρο, τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα με την Ιταλία να παρακολουθεί κατά μέσο όρο πιο πολύ ποδόσφαιρο από όλες τις υπόλοιπες χώρες, οι οποίες συμμετείχαν στην έρευνα.
Το ποσοστό των ανδρών που παρακολουθούν ποδόσφαιρο κατά μέσο όρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα ανά χώρα:
- Ιταλία (60,31%)
- Ρουμανία (53,8%)
- Ισπανία (53,8%)
- Γερμανία (47,25%)
- Γαλλία (45,76%)
- Πολωνία (38,63%)
- Πορτογαλία (37,78%)
- Ηνωμένο Βασίλειο (22,6%)
- Ελβετία (20,44%)
- Σουηδία (17,95%)