J Sainsbury: Υψηλότερες πωλήσεις για δεύτερο τρίμηνο

Μετά τη μείωση των τιμών και τη βελτίωση του δικτύου διανομής
Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2005 10:24

ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ πωλήσεις, ανακοίνωσε ότι εμφάνισε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, η τρίτη σε μέγεθος αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, J Sainsbury Plc, καθώς προχώρησε στη μείωση των τιμών και βελτίωσε τη διάθεση των προϊόντων, εκσυγχρονίζοντας το δίκτυο των διανομών της.

Οι πωλήσεις, στα καταστήματα της εταιρείας, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο, εξαιρουμένης της βενζίνης, αυξήθηκαν 1,3% το τρίμηνο που έληξε στις 18 Ιουνίου, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

Οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι η αύξηση των κερδών της θα ήταν σε ποσοστό 1,2%. Το τέταρτο τρίμηνο, η Sainsbury, εμφάνισε αύξηση 1,7%.

Ο εκτελεστικός της διευθυντής, Justin King, καταβάλλει προσπάθειες για να κερδίσει το χαμένο μερίδιο αγοράς, από εταιρείες όπως η Tesco Plc, η οποία κέρδισε πελάτες, με το να χαμηλώνει πιο γρήγορα τις τιμές και να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων που εμπορεύεται. Η Sainsbury, βελτιώνει το δίκτυο διανομών της και επενδύει 3 δισ. λίρες Αγγλίας (5,5 δισ. δολ. ΗΠΑ), για την προσθήκη νέου συστήματος κομπιούτερ, σε συνδυασμό με τη δημιουργία περισσοτέρων αποθηκών.

Οι μετοχές της Sainsbury, σημείωσαν πέρυσι άνοδο 2,1%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 4,9 δισ. λίρες. Οι μετοχές της Tesco, αναρριχήθηκαν σε ποσοστό 19%, την ίδια χρονική περίοδο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα