ΜΕΙΩΣΗ των πωλήσεων κατά 1,6 δισ. γιέν (14,7 εκατ. δολ. ΗΠΑ), εμφάνισε η ιαπωνική West Japan Railway Co., η διαχειρίστρια τραίνων, υπεύθυνη για το πιο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα τεσσάρων δεκαετιών στην Ιαπωνία.
Οι πωλήσεις της μειώθηκαν από 1,4 έως 1,6 δισ. γιέν, τη στιγμή που σταμάτησε η λειτουργία της γραμμής για την επιδιόρθωσή της, σύμφωνα με τον γενικό της διευθυντή, Kenzo Tokuoka, κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής τακτικής συνέλευσης των μετόχων της, σήμερα στη Οσάκα. Οι μέτοχοι αποδοκίμασαν την ηγεσία κατά τη συνέλευση.
Στις 25 Απριλίου, στο δυστύχημα, βρήκαν τον θάνατο 107 άνθρωποι, ενώ περισσότεροι από 500 τραυματίστηκαν. Το τραίνο εκτροχιάστηκε και έπεσε πάνω σε έκανα κτιριακό συγκρότημα, προκαλώντας το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ιαπωνία, από τη στιγμή που το 1963 σε σιδηροδρομικό δυστύχημα κοντά στην Γιοκοχάμα, είχαν βρει τον θάνατο 163 άνθρωποι. Το δυστύχημα προκάλεσε ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας, ηλικίας 23 ετών, ο οποίος αύξησε την ταχύτητα, επειδή είχε καθυστερήσει να φύγει από τον προηγούμενο σταθμό.
Τον περασμένο μήνα, η JR West, είπε, ότι θα αυξήσει τις δαπάνες της κατά 60 δισ. γιέν (551 εκατ. δολ. ΗΠΑ), μέχρι τον Μάρτιο του 2009, για την εγκατάσταση συστήματος πέδησης και άλλων χαρακτηριστικών, που θα καταστήσουν τα τραίνα πιο ασφαλή, με αποτέλεσμα το σύνολο των δαπανών για την ασφάλεια, να ανέρχεται σε 290 δισ. γιέν. Η εταιρεία επίσης θα εξετάσει το χρονοδιάγραμμα, για να κάνει πιο ελαφρύ το πρόγραμμα των δρομολογίων και να μειώσει την πίεση που δέχονται οι μηχανοδηγοί.
Η εταιρεία, δεν γνωρίζει ακόμη πόση αποζημίωση θα καταβάλλει στους επιζώντες και στις οικογένειες των θυμάτων του δυστυχήματος, σύμφωνα με τον Tokuoka.
Οι μετοχές της JR West, σημείωσαν άνοδο 1,3%, φθάνοντας στις 377.000 γιέν η μία.