Eurosender: Ένας online προμηθευτής μεταφορών

Είσοδος στην Ελλάδα για διεθνείς door to door υπηρεσίες εντός της Ε.Ε.
Παρασκευή, 03 Ιουνίου 2016 12:31
UPD:02/07/2018 12:58
FACEBOOK/Eurosender

Στελέχη της ευρωπαϊκής πλατφόρμας αποστολών, ανακοίνωσαν χθες την είσοδο της εταιρείας στην ελληνική αγορά εντός του 2016.

Από την έντυπη έκδοση

Tου Φάνη Ζώη
[email protected]

Να «ταράξει» τα νέρα στην εγχώρια αγορά των ταχυμεταφορών έρχεται η εταιρεία Eurosender, μία αναγνωρισμένη online μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door to door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στελέχη της ευρωπαϊκής πλατφόρμας αποστολών, ανακοίνωσαν χθες την είσοδο της εταιρείας στην ελληνική αγορά εντός του 2016, προσφέροντας υπηρεσίες τόσο για ιδιώτες όσο και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και e-shops, σε 26 χώρες της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Eurosender η εταιρεία δίνει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις πρόσβαση σε αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες μεταφορών πακέτων και εμπορευμάτων, σε τιμές έως και 70% χαμηλότερες από την αγορά. Μάλιστα, προχώρησαν και σε παραδείγματα, σημειώνοντας ότι για ένα δέμα 20 κιλών από Ελλάδα για Γερμανία το κόστος με Eurosender ανέρχεται στα 38,77 ευρώ. Επίσης, όπως ανέφεραν, για ένα πακέτο 20 κιλών από την Ελλάδα στην Αγγλία με την εταιρεία το κόστος είναι 32,12 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που το πακέτο υπερβαίνει τα 50 κιλά, γίνεται ειδική προσφορά.

Η εταιρεία, όπως εκτιμούν τα στελέχη της, αναμένει οι παραγγελίες από την Ελλάδα να αυξάνονται κάθε μήνα κατά 30%, ιδιαίτερα καθώς θα πλησιάζει η περίοδος των διακοπών. Η επιτυχία της Eurosender, ανέφερε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager της Eurosender για την Ελλάδα, βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με αναγνωρισμένες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Η εταιρεία συνεργάζεται με την GLS στην Ευρώπη, με την ACS στην Ελλάδα, ενώ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις και με τη Γενική Ταχυδρομική.

Για τη Eurosender, στην Ελλάδα το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες, οι οποίες λόγω του περιορισμένου αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα