Αύξηση σημείωσαν στο α’ τρίμηνο του 2016, οι καθαρές ζημιές της Frigoglass, καθώς ανήλθαν στα 8,3 εκατ. ευρώ έναντι 3,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.
Παράλληλα, οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση κατά 15,1% στα 101,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη EBITDA υποχώρησαν κατά 10,6% στα 10,6 εκατ. ευρώ.
Το περιθώριο EBITDA ενισχύθηκε κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες στο 10,5%, ενώ αντίθετα, τα λειτουργικά κέρδη συρρικνώθηκαν κατά 22,1% στα 2,45 εκατ. ευρώ.
Κυριότερα στοιχεία του πρώτου τριμήνου 2016:
- Η μείωση των πωλήσεων επαγγελματικών ψυγείων στις ζυθοποιίες στη Ρωσία, απόρροια των δυσμενών συνθηκών της αγοράς, επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του τριμήνου
- Διψήφια αύξηση των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη λόγω της περαιτέρω διείσδυσης της καινοτόμου σειράς επαγγελματικών ψυγείων ICOOL στους εμφιαλωτές της Coca-Cola
- Το ασθενές μακροοικονομικό περιβάλλον της Νιγηρίας συνέχισε να επηρεάζει τις πωλήσεις του Κλάδου Υαλουργίας
- Βελτίωση του περιθωρίου EBITDA κατά 50 μονάδες βάσης που οφείλεται στην αύξηση της αποδοτικότητας του Jebel Ali και των πρωτοβουλιών μείωσης κόστους σε επίπεδο Ομίλου
- Η ταχύτερη είσπραξη των απαιτήσεων και ο περιορισμός των κεφαλαιακών δαπανών συνέβαλαν στη δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών
Ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, διαβεβαίωσε ότι «παραμένουμε προσηλωμένοι στους τομείς της δραστηριότητά μας που μπορούμε να ελέγξουμε». Επικεντρωνόμαστε - εξήγησε - στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, μέσω καινοτόμων προϊόντων, στη βελτίωση της αποδοτικότητας και στη μείωση του κόστους. Συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε αυστηρές πολιτικές διαχείρισης κεφαλαιακών δαπανών και εξόδων.
Στο πλαίσιο αυτό - κατέληξε - εργαζόμαστε για την περαιτέρω βελτιστοποίηση της παραγωγικής μας βάσης, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την αύξηση της αποδοτικότητας της οργανωτικής μας δομής.