ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 2,5 εκατ. ζημιές λόγω Ειδομένης

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016 09:16
UPD:09:16
REUTERS/MARKO DJURICA

Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.

Από την έντυπη έκδοση

Του Φάνη Ζώη
[email protected]

Τα κέρδη μιας χρονιάς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, χάθηκαν το τρέχον δίμηνο, με τη διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση το επόμενο δεκαήμερο και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη επιθεωρεί σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της, μετά την ολοκλήρωση χθες της απομάκρυνσης των προσφύγων.

Όπως ανέφεραν χθες σε άτυπη συνάντηση με δημοσιογράφους, τόσο ο νέος πρόεδρος της εταιρείας Παναγιώτης Θεοχάρης όσο και ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης, οι ζημίες για την εταιρεία από τον αποκλεισμό για 67 ημέρες της σιδηροδρομικής γραμμής ανέρχονται σε 2,5 εκατ., με την εταιρεία να παρουσίασε 2,75 εκατ. κέρδη το 2015.

Ενίσχυση του φράχτη

Μάλιστα, η διοίκηση ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης η επέκταση και ενίσχυση του φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, κόστους 40.000 ευρώ, την οποία έφτιαξε με δικά της έξοδα, προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, καθώς και να διασφαλίσει ότι η γραμμή δεν θα ξανακλείσει.

Το ειδικό μηχάνημα πέρασε και τοποθέτησε τους στύλους για την περίφραξη στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της. Στόχος της διοίκησης είναι στο τέλος της επόμενης εβδομάδας και εφόσον η εκκένωση της Ειδομένης προχωρήσει ομαλά, η εταιρεία να έχει την ευχέρεια διέλευσης 9 τρένων την εβδομάδα. Πάντως, η νέα διοίκηση, όπως άφησε να εννοηθεί, προετοιμάζεται για την επόμενη ημέρα, εφόσον ο διαγωνισμός της 20ής Ιουνίου για την ιδιωτικοποίησή της αποβεί άγονος. Χαρακτηριστική ήταν η αποστροφή στον λόγο του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «θα είμαστε η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα που δεν θα έχει δημόσιο σιδηρόδρομο».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα