Imako: Προς πώληση της Imako Interactive προς 1,06 εκατ. ευρώ

Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2005 11:25

Την πώληση της Imako Interactive προς τη νεοϊδρυθείσα στην Ελλάδα, θυγατρική της Win plc, εταιρεία Win South East Europe SA, έναντι 1,06 εκατ. ευρώ συμφώνησε η Imako Media, στο πλαίσιο συνεργασίας που επιτεύχθηκε μεταξύ των δυο εταιρειών.

Εξάλλου, η εταιρεία σύναψε συμφωνία με την Time Inc για την έκδοση του περιοδικού Real Simple στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2005 προχώρησε η Imako Media.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η συμφωνία με την Win plc, αφορά στους αφορά στους τομείς Mobile Marketing, Wireless Data Services και Mobile Content.

Οπως μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο AFX News, στη νέα εταιρεία Win South East Europe οι εργαζόμενοι της Imako Θα συμμετέχουν με 20%, ενώ για την ερχόμενη τριετία διατηρούν το δικαίωμα να πουλήσουν τη συμμετοχή τους στη WIN έναντι συγκεκριμένου ποσοστού επί των λειτουργικών κερδών της εταιρείας.

Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Η δραστηριότητα του τμήματος της Imako Interactive θα παρέχεται πλέον αποκλειστικά από την Win South East Europe SA.

Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως η Imako Media SA μεταβίβασε στη Win South East Europe SA πάγια στοιχεία ενεργητικού άμεσα σχετιζόμενα με τη λειτουργία του τμήματος της Imako Interactive, εσωτερικά αναπτυσσόμενο λογισμικό και τεχνογνωσία έναντι συνολικού τιμήματος 1.062.693 ευρώ.

Η WIN plc είναι μια από τις κορυφαίες βρετανικές εταιρείες παροχής προϊόντων και υπηρεσιών μέσω κινητής τηλεφωνίας.

Από τον Οκτώβριο του 2004 οι μετοχές της WIN plc διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Οσον αφορά στο αμερικανικό περιοδικό Real Simple σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται πως λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ το Μάρτιο του 2000 και σημείωσε γρήγορα μεγάλη επιτυχία τόσο μεταξύ των αναγνωστών όσο και μεταξύ των διαφημιζόμενων.

Η κυκλοφορία του περιοδικού έχει πλέον τετραπλασιαστεί και κινείται σε μια βάση 1,8 εκατομμυρίων τευχών, με αύξηση κατά 30% στον όγκο διαφημιστικών καταχωρήσεων.

Η δύναμη του τίτλου του Real Simple, φαίνεται από τις πολυάριθμες βραβεύσεις που έχει λάβει, μεταξύ των οποίων και 4 υποψηφιότητες στα National Magazine Awards, επισημαίνει η ανακοίνωση.

Επίσης, βρίσκεται στη Νο1 θέση στη Hot list του έγκυρου AdWeek, με τα 10 κορυφαία περιοδικά του 2004 και του 2005.

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως η Imako, με ηγετική θέση στο χώρο των lifestyle περιοδικών στην Ελλάδα, εκδίδει το Real Simple της Time Inc, με στόχο να δώσει στη σύγχρονη Ελληνίδα λύσεις, που θα κάνουν τη ζωή της ευκολότερη.

Η εμπειρία και η εξειδίκευση των δύο εταιριών στο χώρο των lifestyle περιοδικών αποτελεί εγγύηση για την επιτυχία του REAL SIMPLE και στην Ελλάδα.

Η Time Inc., θυγατρική εταιρία της Time Warner Inc., εκδίδει 140 τίτλους. Οι κύριοι τίτλοι της περιλαμβάνουν κορυφαίες εκδόσεις όπως Time, InStyle, People, Sports Illustrated, Fortune και Real Simple.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα