ΣΤΗΝ προς τα πάνω αναθεώρηση των προβλέψεών της, για τα καθαρά κέρδη στο σύνολο του έτους, μετά την αύξησή τους το δεύτερο τρίμηνο, σε ποσοστό 13%, μετά τις υψηλές πωλήσεις που πραγματοποίησε το καθαριστικό γράσου, Cillit Bang, προχώρησε η μεγαλύτερη εταιρεία καθαριστικών κουζίνας και μπάνιων στον κόσμο, Reckitt Benckiser Plc.
Τα καθαρά κέρδη, θα αυξηθούν πάνω από την κλίμακα του 16%, έναντι του προηγούμενου στόχου, για χαμηλό διψήφιο ρυθμό αύξησης, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, που εδρεύει στο Slough της Αγγλίας. Η εταιρεία, είπε επίσης, ότι οι πωλήσεις της προβλέπεται να σημειώσουν αύξηση από 5% έως 6%.
Η κατασκευάστρια καταναλωτικών προϊόντων, παρουσιάζει προϊόντα όπως το Veet for Men και πουλά κάποιες μάρκες στα καταστήματα εκπτώσεων, σε μια προσπάθεια να κερδίσει περισσότερους καταναλωτές, καθώς μερικοί από αυτούς, περιορίζουν τις δαπάνες τους. Ο εκτελεστικός της διευθυντής Bart Becht, επιδιώκει να πραγματοποιήσει το 60% των συνολικών πωλήσεων, από τα 15 καλύτερα σήματα που πουλά, το επόμενο έτος και προσθέτει νέα προϊόντα, όπως το Cillit Bang για να το επιτύχει.
Το δεύτερο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 144 εκατ. λίρες Αγγλίας (250 εκατ. δολ.) από 127 εκατ. λίρες, πριν από ένα χρόνο. Η εταιρεία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις έξι οικονομικών αναλυτών, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προβλεπόταν να εμφανίσει κέρδη 136 εκατ. λιρών. Οι πωλήσεις της, σημείωσαν αύξηση 8%, φθάνοντας στο 1,03 δισ. λίρες.
Τα κέρδη της εταιρείας αυξάνονται κάθε χρόνο από τη δημιουργία της Reckitt το 1999, όταν συγχωνεύθηκε. Η εταιρεία, αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη για τα ετήσια κέρδη της, δύο φορές πέρυσι και πορεύθηκε για να υπερβεί αυτόν τον στόχο. Η ανταγωνίστριά της, Unilever, η οποία τα τελευταία πέντε χρόνια μειώνει σήματα, σε μια προσπάθεια να τονώσει την ανάπτυξη των πωλήσεων, αναθεώρησε για πρώτη φορά στην ιστορία της, προς τα κάτω τα κέρδη της το 2004.
Οι μετοχές της Reckitt, υποχώρησαν 16 πένες, στις 1.665 πένες η μία στο Λονδίνο, στις 22 Ιουλίου. Πέρυσι, οι μετοχές της κέρδισαν συνολικά ποσοστό 14%, ενώ της ανταγωνίστριάς της ολλανδικής, Unilever, σημείωσαν την ίδια χρονική περίοδο αύξηση σε ποσοστό 5,2%.
Επίσης η εταιρεία αναθεώρησε προς τα πάνω το προσωρινό της μέρισμα 13%, στις 18 πένες ανά μετοχή, ενώ είπε, ότι σχεδιάζει να αυξήσει την αγορά ιδίων μετοχών στα 350 εκατ. λίρες το 2006, από 300 εκατ. λίρες Αγγλίας.