Στην καθυστέρηση αναχώρησης δύο πλοίων λόγω μηχανικής βλάβης και στη μη έγκαιρη ενημέρωση του επιβατικού κοινού από συγκεκριμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες, αποδίδει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιάς (ΟΛΠ ΑΕ) τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο λιμάνι τις τελευταίες ημέρες.
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του ΟΛΠ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού:
1. Πριν την έναρξη της θερινής περιόδου προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες χωροθετήσεις, ασφαλτοστρώσεις και διαγραμμίσεις οδοστρωμάτων, καθάρισμα φρεατίων, αποφράξεις αγωγών, αντικατάσταση πινακίδων σήμανσης, επαναχρωμάτιση προκατασκευασμένων στοιχείων από σκυρόδεμα, επισκευή WC, αύξηση αριθμού χημικών τουαλετών, τοποθέτηση προκατασκευασμένων οικίσκων έκδοσης εισιτηρίων, βελτίωση δικτύων υποδομής (ηλεκτρικού ρεύματος, νερού, τηλεφώνου, πληροφορικής) κλπ.
2. Δρομολόγησε δωρεάν όλο το 24ωρο λεωφορεία με τακτικά δρομολόγια για τη μεταφορά των επιβατών από την Ακτή Τζελέπη (πόλη πύλη Ε-5 απέναντι από τον Ηλεκτρικό Σταθμό ΗΣΑΠ) προς όλα τα απομακρυσμένα σημεία αναχώρησης πλοίων ακτοπλοΐας και αντίστροφα καλύπτοντας και τις καθυστερημένες αφίξεις.
3. Διέθεσε εκτός των άλλων επιβατικών σταθμών και την κλιματιζόμενη αίθουσα της Ακτής Βασιλειάδη για την εξυπηρέτηση των επιβατών με προορισμό τα Δωδεκάνησα, δωρεάν καθ' όλο το 24ωρο.
4. Ενίσχυσε τα σημεία φωτισμού και αύξησε τα μέτρα καθαρότητας τόσο των χερσαίων όσο και των θαλάσσιων χώρων του κεντρικού λιμένα.
5. Βελτίωσε τα μέτρα πληροφόρησης του κοινού, ακόμα και με την τοποθέτηση ειδικών πινακίδων στα λεωφορεία αλλά και σε κεντρικά σημεία του λιμανιού.
Όπως επισημαίνεται ακόμη, «κατά το μήνα Ιούλιο 2005 αυξήθηκε η επιβατική κίνηση κατά 20% σε σύγκριση με τον Ιούλιο 2004 δηλαδή αναχώρησαν από το λιμάνι του Πειραιά 1.020.000 επιβάτες, 190.000 οχήματα, 23.000 φορτηγά και 35.000 δίκυκλα χωρίς να δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα. Στην κίνηση αυτή πρέπει να προστεθούν οι ανάλογες αφίξεις, αλλά και η εξυπηρέτηση χιλιάδων επισκεπτών κρουαζιέρας, καθώς και εκατομμυρίων επιβατών της γραμμής του Πορθμείου Πέραμα- Σαλαμίνας».