Το νερό Θεόνη κατέκτησε το «Οσκαρ του ύδατος»

ΑΗΒ ΓΚΡΟΥΠ: Παγκόσμιες διακρίσεις, αύξηση πωλήσεων, νέες επενδύσεις
Δευτέρα, 07 Μαρτίου 2016 13:52
UPD:13:52
ΑΗΒ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε.

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Το καλύτερο νερό του κόσμου… αναβλύζει στις πηγές της Γκούρας, σε υψόμετρο πάνω από χίλια μέτρα, που βρίσκονται στο δάσος Βατσουνιάς, στον Δήμο Μουζακίου του νομού Καρδίτσας. Πρόκειται για το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη, το οποίο εμφιαλώνει από το 2013 η εταιρεία ΑΗΒ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε.

Στα τρία σχεδόν χρόνια παρουσίας του, το νερό Θεόνη, που φέρει την ονομασία του από «τη νεράιδα που προστατεύει τις πηγές», έχει καταφέρει να αποσπάσει πέντε διεθνείς διακρίσεις, με τελευταία αυτή του πρώτου βραβείου στην κατηγορία Best Bottle Water στον αμερικανικό διαγωνισμό Berkeley Springs International Water Tasting, γνωστό και ως «Oscars of water» που πραγματοποιήθηκε στο τέλος Φεβρουαρίου.

Οπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η ελληνική συμμετοχή κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε συνολικά 27 υποψηφιότητες, ενώ η εν λόγω βράβευση «σημάδεψε» και το λανσάρισμα του νερού Θεόνη στην αμερικανική αγορά.

ΑΗΒ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε.

Οπως αναφέρει στο «ΜΜ» ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ιωάννης Λέλης, «η πορεία στα τρία χρόνια που συμπληρώνουμε φέτος τον Απρίλιο είναι πολύ θετική, γεγονός που μας προσδίδει αισιοδοξία για το μέλλον».

Σύμφωνα με τον ίδιο, επιδίωξη είναι η εταιρεία να εμφανίζει ρυθμό ανάπτυξης 30% κάθε χρόνο, με τις εξαγωγές να βρίσκονται στο επίκεντρο του επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Σήμερα το νερό Θεόνη έχει παρουσία σε Αμερική, Καναδά, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Αίγυπτο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία και Ντουμπάι, με τις εξαγωγές να αποτελούν το 35%-40% του συνολικού τζίρου.

Με γνώμονα τους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς της εταιρείας δρομολογείται η αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου, μέσω επένδυσης ύψους περί τα 5 εκατομμύρια ευρώ.

Η ολοκλήρωση της επένδυσης υπολογίζεται έως τις αρχές του 2017, προκειμένου να επιτευχθεί τριπλασιασμός της παραγωγικής δυναμικής. Σημειώνεται ότι για τη δημιουργία της υφιστάμενης μονάδας διατέθηκαν επίσης κεφάλαια ύψους 5 εκατομμύρια ευρώ.

Ταυτόχρονα, δρομολογείται και το λανσάρισμα γυάλινων συσκευασιών, καθώς και η διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και στο ανθρακούχο νερό. Στόχος είναι το 2016 ο τζίρος της εταιρείας να διαμορφωθεί στα 4,5 εκατ. ευρώ από περίπου 3,2 εκατ. ευρώ που έκλεισε το 2015.

Επισημαίνεται ότι το νερό Θεόνη έχει αποσπάσει τα βραβεία ανώτερης γεύσης τα έτη 2014 και 2015 από τον Διεθνή Οργανισμό Γεύσης και Ποιότητας, iTQi, στις Βρυξέλλες, το χρυσό βραβείο στον Διεθνή Οργανισμό Ποιότητας Monde Selection και τo Χρυσό βραβείο DLG ποιότητας και γεύσης το 2016.                             

Συνεργασίες

Σε εγχώριο επίπεδο η ΑΗΒ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε. διατηρεί συνεργασίες με την οργανωμένη λιανική, όπως την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, τη Γαλαξίας, τη Mega Market, καθώς και τοπικές αλυσίδες. Ταυτόχρονα το νερό Θεόνη έχει παρουσία και στο κανάλι της εστίασης μέσω των συμφωνιών με το χονδρεμπόριο. Μέχρι στιγμής στο χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών τη μερίδα του λέοντος κατέχει η χονδρική, ωστόσο -όπως αναφέρει ο κ. Λέλης- «το ράφι προσδίδει άμεση αναγνωρισιμότητα και σε αυτό το πλαίσιο προσβλέπουμε σε μεγαλύτερη διείσδυση στα εγχώρια σούπερ μάρκετ. Ηδη για το 2016 επιδιώκουμε τη σύναψη συνεργασίας με δύο ακόμα ισχυρές αλυσίδες».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα