Ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού επέκτασης του Μετρό μέχρι το Χαϊδάρι (προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ) και έγινε η προεπιλογή των κοινοπραξιών που θα συμμετάσχουν στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού.
Μετά την απόφαση του δ.σ. της Αττικό Μετρό Α.Ε., από τις οκτώ εταιρείες / Κοινοπραξίες Ελληνικών και Αλλαδαπών εταιρειών, οι παρακάτω τέσσερις ανταποκρίθηκαν στα κριτήρια που τέθηκαν στα Τεύχη του Διαγωνισμού :
• J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε. - F.C.C CONSTRUCCION S.A - ELECNOR S.A - INSTALACIONES INABENSA S.A
• ALPINE MAYREDER BAU GmbH- ΤΕΡΝΑ Α.Ε - ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε - POWELL ELECTRICAL SYSTEMS INC.
• IMPREGILO - ΑΕΓΕΚ - ALSTOM TRANSPORT
• ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - SIEMENS A.G. -VINCI CONSTRUCTION GP
Το έργο της επέκτασης ΑΙΓΑΛΕΩ-ΧΑΙΔΑΡΙ περιλαμβάνει :
• τη σήραγγα της γραμμής μήκους ~1,5 χλμ, η οποία θα διέρχεται κάτω από την Ιερά Οδό και θα διανοιχθεί με τη συμβατική μέθοδο υπόγειας κατασκευής.
• τον Σταθμό ΧΑΪΔΑΡΙ, ο οποίος οριοθετείται στο οικοδομικό τετράγωνο της Ιεράς Οδού, Κρήνης, Κατσαρού και Αγίας Μαρίνας, με δύο εισόδους/εξόδους εκατέρωθεν της Ιεράς Οδού.
• τον Σταθμό Μετεπιβίβασης - χώρων στάθμευσης ΙΧ αυτοκινήτων, ο οποίος θα κατασκευαστεί ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο με τον σταθμό ΧΑΪΔΑΡΙ και ο οποίος θα διαθέτει χώρους στάθμευσης για περίπου 380 ΙΧ οχήματα.
• το Αμαξοστάσιο στην περιοχή του Ελαιώνα, συνολικής εκτάσεως 86.000 τμ, έργο εντελώς απαραίτητο για την λειτουργία της Γραμμής 3.
Στην πλάκα οροφής του Αμαξοστασίου, εξετάζεται η κατασκευή του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων.
«Ο διαγωνισμός για το έργο της επέκτασης του ΜΕΤΡΟ μέχρι το Χαϊδάρι προχωράει με γρήγορους ρυθμούς, σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας. Στις 22 Σεπτεμβρίου 2005, οι κοινοπραξίες που συμμετέχουν στην Β’ φάση του διαγωνισμού θα υποβάλλουν τις Οικονομικές Προσφορές τους και η ολοκλήρωση της διαδικασίας και η ανάθεση του έργου αναμένεται να γίνει εντός του Φθινοπώρου. Το έργο προβλέπεται να είναι έτοιμο το 2008», δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς.
«Η επέκταση του ΜΕΤΡΟ μέχρι το Χαϊδάρι είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για την εξυπηρέτηση των πολιτών της Δυτικής Αθήνας, καθώς ο χρόνος μετακίνησής τους έως το κέντρο της Αθήνας (ΣΥΝΤΑΓΜΑ), θα είναι μόλις 8 λεπτά! Υπολογίζουμε ότι η λειτουργία του σταθμού ΧΑΪΔΑΡΙ θα εξυπηρετεί, καθημερινά, 30.000 επιβάτες και ότι η ημερήσια συνολική επιβατική κίνηση της Γραμμής 3, στο τμήμα ΧΑΪΔΑΡΙ- ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, θα ξεπεράσει τα 100.000 άτομα», πρόσθεσε.
Το Αμαξοστάσιο προβλέπεται να είναι έτοιμο το 2007, ενώ η Γραμμή και ο Σταθμός «Χαϊδάρι» το 2008. Η επέκταση αυτή αναμένεται να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά την ευρύτερη περιοχή του Αιγάλεω, του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας και ειδικότερα το Νοσοκομείο Λοιμωδών Νόσων, το Δρομοκαΐτιο Θεραπευτήριο, το Αττικό Νοσοκομείο και τις εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής.