Παράπονα για την επάρκεια και την ποιότητα των αιθουσών συνεδριάσεων (meeting rooms) εκφράζουν 44.000 στελέχη, σε 100 διαφορετικές χώρες, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της εταιρείας παροχής έτοιμων χωρών εργασίας Regus.
Μεταξύ των μεγαλύτερων προβλημάτων συγκαταλέγεται η καθαριότητα των meetings rooms, η οποία συνιστά πραγματικό βραχνά για τους εργαζόμενους.
Μάλιστα, όπως σημειώνει η Regus, δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης και ποιότητας του εργασιακού χώρου αλλά και το ότι δημιουργεί αρνητική εντύπωση σε πελάτες και εξωτερικούς συνεργάτες.
Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας:
- Περισσότερο από το 1/3 (36%) των ερωτηθέντων δηλώνουν πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως οι προηγούμενοι χρήστες της αίθουσας συσκέψεων δεν τακτοποιούν και αφήνουν τον χώρο σε κακή κατάσταση.
- Σχεδόν το 1/3 των εργαζομένων (29%) διαμαρτύρονται ότι οι αίθουσες συσκέψεων δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και αυτό επηρεάζει την εικόνα τους προς τους πελάτες.
- Περισσότεροι 1/3 δήλωσε επίσης ότι συχνά η θερμοκρασία είναι είτε πολύ υψηλή είτε πολύ χαμηλή (34%).
Η Κατερίνα Μάνου, γενική διευθύντρια για τα Βαλκάνια της Regus σχολιάζει τα εξής: «Στο άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον οι πρώτες εντυπώσεις κάνουν την διαφορά. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι περισσότερες από το 1/3 των συμμετεχόντων στην έρευνα ανησυχούν για την κατάσταση των meeting rooms. Πάρα πολλές επιχειρήσεις υποτιμούν τη σημασία της διεξαγωγής συναντήσεων σε ένα καθαρό, επαγγελματικό περιβάλλον. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους θα πρέπει να επιχειρούν σε υψηλά standards συνεχώς. Η αίθουσα συσκέψεων είναι το δημόσιο πρόσωπο μια εταιρείας. Εάν ένα τέτοιο περιβάλλον δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μέσα στα γραφεία τους, τότε ίσως θα πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις για να πραγματοποιούν τις συναντήσεις τους.»