Με σταθερά ανοδικούς ρυθμούς κινούνται τα μεγέθη της γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ-ΚΡΙ, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σε εταιρικό επίπεδο διαμορφώθηκαν στα ευρώ 15,04 εκ., σημειώνοντας αύξηση κατά 15,5%, έναντι ευρώ 13,01 εκ. του πρώτου εξαμήνου του 2004. Στην αύξηση των πωλήσεων παγωτού συνετέλεσαν τα 1.300 νέα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και οι αυξημένες πωλήσεις προϊόντων private label. Παράλληλα, ώθηση στις πωλήσεις γαλακτοκομικών δόθηκε από την πρόσφατη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων γιαουρτιού αλλά και από νέες συνεργασίες με αλυσίδες super market.
Η άνοδος στον κύκλο εργασιών της εταιρείας αντικατοπτρίζεται ανάλογα και στα μεγέθη της κερδοφορίας της. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν άνοδο 24,6% φτάνοντας τα ευρώ 4,12 εκ., ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22,5% και ανήλθαν σε ευρώ 3,22 εκ.
Τέλος, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε ευρώ 0,59, 11% πάνω από πέρυσι. Ανάλογες ήταν και οι επιδόσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε επίπεδο Ομίλου. Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν στα ευρώ 15,83 εκ. αυξημένες κατά 14,3%, τα EBITDA παρουσίασαν άνοδο κατά 20,8% φτάνοντας τα ευρώ 4,29 εκ., ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα ευρώ 3,29 εκ. αυξημένα κατά 19%. Αξιοσημείωτη είναι και η βελτίωση του συντελεστή μικτής κερδοφορίας κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, που έφτασε το 53,83%.