Notos Com: Επέκταση σε Τουρκία, Κροατία και Αζερμπαϊτζάν

Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2005 18:12

Την επέκτασή του σε τρεις νέες αγορές, Τουρκίας, Κροατίας και Αζερμπαϊτζάν, προγραμματίζει ο Ομιλος Notos Com, όπου σε πρώτη φάση θα δραστηριοποιηθεί με το σήμα Gant.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος αποδίδει μεγάλη έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων του, ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν το 10% των ενοποιημένων πωλήσεων έως το 2008.

Οικονομικά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου

Στο πρώτο εξάμηνο του 2005, οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στο ποσό των 124,65 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση κατά 6,15% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά γεωγραφική αγορά, η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο κατά 5,53%, στα 119,9 εκατ. ευρώ στην εξεταζόμενη περίοδο, ενώ οι θυγατρικές του εξωτερικού 25% στα 4,7 εκατ. ευρώ.

Σημαντική συνεισφορά στην αύξηση των πωλήσεων είχε, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο τομέας πολυκαταστημάτων, ειδικότερα το Notos Galleries Home με αύξηση στο εξάμηνο κατά 36,4% και η χονδρική και λιανική ένδυσης με αυξήσεις 10,6% και 16,7% αντίστοιχα. Ο κλάδος καλλυντικών περιορίστηκε στο 5,7%, καθώς η περίοδος προσφορών πραγματοποιήθηκε φέτος τον Ιούλιο αντί του Ιουνίου πέρυσι, ενώ οι δραστηριότητες των θυγατρικών του εξωτερικού, αν και αποτελούν ακόμα σχετικά μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων (μόλις 3,7%), σημείωσαν θεαματική αύξηση κατά 25%.

Τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη (EBITDA) παρουσιάζουν αύξηση 10,7%, ενώ επίσης βελτιωμένο είναι το περιθώριο επί των πωλήσεων στα 15,03%. Ο κύριος λόγος, πέραν της βελτίωσης πού προέρχεται από τα μικτά κέρδη, είναι πρόσθετο έσοδο από την πώληση διαμερισμάτων. Τα αντίστοιχα περιθώρια των κλάδων καλλυντικών και λιανικής ήταν μειωμένα την περίοδο αυτή λόγω αυξημένων εξόδων προώθησης.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 18,7%, διαμορφούμενα στα 12 εκατ. ευρώ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 6,5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005, έναντι 5,4% στην περυσινή περίοδο, αντανακλώντας συνολικά την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του προϊοντικού μείγματος, αλλά και την ορθολογικότερη διαχείριση των οικονομικών πόρων του ομίλου.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα