ΚΕΡΔΗ, μετά την αναθεώρηση των στοιχείων της, το 2003, καθώς μείωσε τις τιμές και ανακαίνισε τα καταστήματά της, προκειμένου να αποκτήσει περισσότερους πελάτες, εμφάνισε για πρώτη φορά η Royal Ahold NV, η ολλανδική ιδιοκτήτρια σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένων και των καταστημάτων Stop & Shop.
H Ahold, εμφάνισε το δεύτερο τρίμηνο καθαρά κέρδη 130 εκατ. ευρώ (162 εκατ. δολ.) έναντι καθαρής ζημίας 28 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση.
Ο εκτελεστικός της διευθυντής, Anders Moberg, δαπανά 1,6 δισ. ευρώ για την ανακαίνιση των καταστημάτων, καθώς η Ahold μάχεται να προσελκύσει πελάτες από την Wal- Mart Stores Inc., τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης στον κόσμο. O Moberg, πούλησε δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης και της ζημιογόνας Bi-Lo και της αλυσίδας καταστημάτων Bruno, καθώς επιδιώκει να αυξήσει τα μετρητά και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών, μετά την οικονομική ατασθαλία της εταιρείας, πριν από δύο χρόνια.
Οι μετοχές της Ahold, η οποία κατέχει τα καταστήματα τροφίμων Tops και Giant στις ΗΠΑ, από τις 24 Φεβρουαρίου του 2003, που ανακοίνωσε ότι παραποιούσε επί τρία χρόνια τα οικονομικά της αποτελέσματα, σημείωσαν υπερδιπλάσια άνοδο. Τότε, απώλεσαν τα 3/5 της αξίας τους. Φέτος, έχουν σημειώσει άνοδο 28%, τη μεγαλύτερη μεταξύ των εννέα μετοχών εταιρειών, που απαρτίζουν τον δείκτη Bloomberg Europe Food Retailers.