ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ πωλήσεις, προβλέπει να εμφανίσει το venture της στην Ανατολική Κίνα, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια δικτύων κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, Ericsson AB, ενώ εκτιμά ότι θα σημειωθεί και αύξηση των πωλήσεων στο εσωτερικό, καθώς εταιρείες, όπως η China Mobile (H.K.) Ltd., αυξάνουν τις δαπάνες τους.
Η Nanjing Ericsson Panda Communications Co., το venture με την κινεζική εταιρείας εξαρτημάτων τηλεφώνων, Nanjing Panda Electronics Co., είναι ένα από τα τρία κυριότερα κέντρα παραγωγής διεθνώς, σύμφωνα με τον πρόεδρό του, Bjorn Bostrom, σε σημερινή συνέντευξή του στη δυτική πόλη της Κίνας, Ναντζίνγκ.
Οι κατασκευαστές εξαρτημάτων επεκτείνονται στην Κίνα, επιδιώκοντας την κάλυψη της ζήτησης καθώς οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών δαπανούν περισσότερα για τη βελτίωση των δικτύων τους στη μεγαλύτερη αγορά κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, από πλευράς χρηστών. Η Κίνα, μέχρι το τέλος του Ιουλίου είχε 368 εκατ. συνδρομητές κινητών τηλεφώνων.
Η Κίνα, κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει να βρίσκεται μπροστά από άλλες χώρες σε θέματα ανάπτυξης, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, IDC, Οι συνδρομητές αναμένεται να αυξηθούν κατά 70% στα 535 εκατ. χρήστες μέχρι το 2009 από 317 εκατ. που ήταν πέρυσι.
Η Ericsson και η δεύτερη σε μέγεθος στον κόσμο, Nokia Oyj, βασίζονται στη ζήτηση των δικτύων τρίτης γενιάς (3G), προκειμένου να τονώσουν τις παραγγελίες τους και να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς τους έναντι των κινεζικών ανταγωνιστριών τους, όπως της ZTE Corp. και της Huawei Technologies Co., που προσφέρουν τα προϊόντα τους σε χαμηλότερες τιμές.
Πέρυσι, η αξία των εξαγωγών του venture, ήταν 500 εκατ. γιουάν (62 εκατ. δολ.) σύμφωνα με τον πρόεδρο. Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι εξαγωγές, αναρριχήθηκαν στα 3,8 δισ. γιουάν, είπε ο Bostrom.
Η εταιρεία, περιμένει να κλείσει περισσότερες παραγγελίες από την China Mobile, τη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και την δεύτερη σε μέγεθος, China Unicom Ltd., καθώς αυξάνουν τις δαπάνες τους στα διεθνή συστήματα τηλεπικοινωνιών κινητής τηλεφωνίας ή τα δίκτυα GSM φέτος, συμπλήρωσε ο Bostrom. Ο ίδιος δεν αναφέρθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες, αναφορικά με τις προσδοκίες του venture.
To venture της Ericsson σκοπεύει να μειώσει το κόστος κατά 20% με τις αγορές από περισσότερους τοπικούς προμηθευτές. Οι αγορές από εταιρείες του εσωτερικού θα ανέλθουν σε 15 δισ. γιουάν την επόμενη πενταετία, σύμφωνα με τον ίδιο.
Σημειώνεται ότι το venture στην Κίνα, που δημιουργήθηκε το 1992 είναι το μεγαλύτερο της Ericsson.