Στο 7,2% η αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Mετά τις υψηλότερες επιδόσεις Volkswagen και ΒMW
Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2005 10:25

Η BMW, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, εμφάνισε τον Αύγουστο υψηλότερες κατά 14% πωλήσεις, στα 45.561 οχήματα. Η ζήτηση για το σήμα BMW αυξήθηκε 16%. Η εταιρεία, λανσάρισε τη νέα σειρά 3 τον Μάρτιο και ανανέωσε τα μοντέλα της πέρυσι, με 10 νέες ή βελτιωμένες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης του X3 και της σειράς 1.

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 7,5% σημείωσαν τον Αύγουστο οι πωλήσεις καινούργιων ευρωπαϊκών αυτοκινήτων, αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων της Volkswagen AG και της Bayerische Motoren Werke AG, (BMW), καθώς τα ανασχεδιασμένα μοντέλα τους δελέασαν τους αγοραστές.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 894.226 αυτοκίνητα, από 831.660 πέρυσι, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της European Automobile Manufacturers Association. Οι πωλήσεις το οκτάμηνο του 2005, υποχώρησαν 0,5%, φθάνοντας στα 10,35 εκατ. οχήματα.

Στις 31 Αυγούστου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε πει, ότι η οικονομική ανάπτυξη θα επιταχυνθεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους στις 12 χώρες μέλη που συναλλάσσονται με το ευρώ στο 0,6% το τέταρτο τρίμηνο, από 0,3% το δεύτερο.

Τα οχήματα στη Γερμανία άγγιξαν το μέσο όρο ζωής ρεκόρ των επτά ετών, κάτι το οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας θεωρούν ότι βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Το νέο Passat της Volkswagen και το Golf Plus, όπως η ανασχεδιασμένη σειρά 3 της BMW, κέρδισαν νέους αγοραστές.

Η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ευρώπης, αύξησε τις πωλήσεις του ομίλου κατά 20% στα 199.839 οχήματα, με αύξηση 27% των οχημάτων με το ομώνυμο σήμα. Ο όμιλος αύξησε το μερίδιο αγοράς του στο 22,3% τον περασμένο μήνα, από 20,1%. Οι πωλήσεις της Audi, αυξήθηκαν 20% και του τμήματος Skoda κατά 14%.

Η BMW, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, εμφάνισε τον Αύγουστο υψηλότερες κατά 14% πωλήσεις, στα 45.561 οχήματα. Η ζήτηση για το σήμα BMW αυξήθηκε 16%. Η εταιρεία, λανσάρισε τη νέα σειρά 3 τον Μάρτιο και ανανέωσε τα μοντέλα της πέρυσι, με 10 νέες ή βελτιωμένες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης του X3 και της σειράς 1.

Η Toyota Motor Corp., η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο αύξησε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη κατά 13% τον περασμένο μήνα, στα 51.007 οχήματα, αλλά και το μερίδιο αγοράς της στο 5,7% από 5,4%. Η Toyota, προσφέρει πενταετή εγγύηση για μοντέλα της Yaris στην Ιταλία.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει πωλήσεις με μοντέλα όπως το Yaris και τα υβριδικά της, Prius, που κινούνται με βενζίνη και ηλεκτρισμό. Στόχος της είναι να πουλήσει συνολικά 980.000 οχήματα το 2005, περισσότερα από τα 916.000 οχήματα που είχε πουλήσει πέρυσι. Μέχρι το 2010 εκτιμά ότι οι πωλήσεις της στην Ευρώπη, θα ανέλθουν σε 1,2 εκατ. οχήματα.

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία αυξήθηκαν 12% τον Αύγουστο, φθάνοντας τα 246.666 οχήματα. Στις λοιπές πέντε μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία, εμφάνισαν επίσης αύξηση των πωλήσεων. Μείωση 2,3% σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Βρετανία, φθάνοντας τα 83.066 οχήματα.

Τον Ιούλιο οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη, για τις οποίες επίσης ανακοινώθηκαν στοιχεία, υποχώρησαν 1,8% στο 1,27 εκατ. οχήματα, με μεγαλύτερη μείωση των πωλήσεων στη Βρετανία, σε ποσοστό 6,6%.

Οι πωλήσεις της General Motors Corp. μειώθηκαν τον Αύγουστο στην Ευρώπη κατά 4,2%. Η εταιρεία επιδιώκει να κερδίσει και πάλι το χαμένο μερίδιο αγοράς της με το νέο μοντέλο της Adam Opel, το Signum και το Astra, μειώνοντας παράλληλα τις τιμές των μοντέλων Chevrolet, που παράγονται στην Κορέα. Το μερίδιο αγοράς της υποχώρησε στο 11,1% από 11,4% που ήταν πριν από ένα χρόνο.

Οι πωλήσεις της DaimlerChrysler AG, σημείωσαν αύξηση 12%. Το τμήμα των πολυτελών της αυτοκινήτων, Mercedes Car Group, σημείωσε 20% υψηλότερες πωλήσεις, φθάνοντας στα 48.110 οχήματα. Οι πωλήσεις των Smart, μειώθηκαν 11%, καθώς επίσης και του μοντέλου Smart ForTwο, που φαίνεται να πλησιάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του.

Η Mercedes παρουσιάζει νέες εκδόσεις των μοντέλων που ήδη παράγει, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων της Μ-Class και S-Class. Επίσης, παρουσιάζει ολόκληρη την νέα έκδοση B-Class και την R-Class παράλληλα αυτό το έτος, προκειμένου να κερδίσει και πάλι τους πελάτες που έχασε από την BMW.

Tα στοιχεία που ανακοινώθηκαν σήμερα, περιλαμβάνουν και τις 25 χώρες της Ε.Ε. και επιπλέον της Νορβηγίας, της Ισλανδίας και της Ελβετίας.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα