JCDecaux: 20% η αύξηση των κερδών μετά την επέκταση στην Ασία

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2005 12:13

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 20%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο τα καθαρά κέρδη της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας υπαίθριων διαφημίσεων στον κόσμο, JCDecaux SA, μετά την εξαγορά της MediaNation Inc. του Χονγκ Κονγκ και την αύξηση των διαφημίσεων εταιρειών περισσότερο σε μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως σε λεωφορεία.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν τα 83,3 εκατ. ευρώ (102 εκατ. δολ.) από 69,3 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Οι μετοχές της, σημείωναν άνοδο 13 σεντς, φθάνοντας στα 18,70 ευρώ η μία και διαπραγματεύθηκαν στα 18,65 ευρη μία στις 9:49 π.μ. στο Παρίσι, τοπική ώρα.

Η JCDecaux, που εδρεύει λίγο έξω από το Παρίσι, επεκτείνεται στην Ασία με εξαγορές, όπως της MediaNation, η οποία πουλά διαφημίσεις σε λεωφορεία και την εταιρεία φωτεινών διαφημίσεων Texon International Ltd., του Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της Ασίας, μετά τη μείωση των διαφημίσεων φωτεινών επιγραφών σε μεγαλύτερες αγορές, όπως στη Γαλλία και τη Βρετανία, κατά το πρώτο εξάμηνο.

«Για το 2005 ακόμη περιμένουμε να επιτύχουμε τον στόχο ανάπτυξης των οργανικών εσόδων, γύρω στο 4%, με χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης καθαρών κερδών, περιθωρίου κέρδους και EBITDA», αναφέρει ο Jean-Francois Decaux, αναπληρωτής εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας στην ανακοίνωση. Οι οργανικές πωλήσεις δεν περιλαμβάνουν την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και τις εξαγορές.

Το πρώτο εξάμηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 5,5% στα 833,7 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στις 27 Ιουλίου. Η ανάπτυξη των πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο ήταν χαμηλότερη της αντίστοιχης του πρώτου τριμήνου.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα