Kατά 0,8% υποχώρησαν οι πωλήσεις της Carrefour το δ΄ τρίμηνο του 2015, καθώς συνολικά ανήλθαν στα 22,43 δισ. ευρώ.
Στη Γαλλία, οι πωλήσεις της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ενισχύθηκαν κατά 1% καθώς διαμορφώθηκαν στα 10,67 δισ. ευρώ. Αυξητικές τάσεις επικράτησαν και στην Ιταλία.
Στον αντίποδα, οι πωλήσεις σε Λατινική Αμερική εμφάνισαν σημαντικές απώλειες, λόγω της πτώσης 14% στη Βραζιλία. Κατά 7,5% υποχώρησαν και οι πωλήσεις στην Κίνα.