Pernod: Mείωση των κερδών μετά την αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης

Σε συνδυασμό με το κόστος εξαγοράς της Allied Domecq
Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2005 10:22

ΜΕΙΩΣΗ, σε ποσοστό 7,2%, αποτέλεσμα της μεγαλύτερης διαφημιστικής δαπάνης, σε συνδυασμό με το κόστος της εξαγοράς της Allied Domecq Plc, ύψους 13 δισ. δολ., εμφάνισαν το πρώτο εξάμηνο, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, Pernod Ricard SA.

Η εταιρεία που εδρεύει στο Παρίσι, ανακοίνωσε επίσης ότι κατέβαλε 100 εκατ. ευρώ (122 εκατ. δολ.) για το δικαίωμα πώλησης της βότκα Stolichnaya διεθνώς. Τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν στα 157 εκατ. ευρώ από 169 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο. Οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα διαμορφωθούν σε 191 εκατ. ευρώ.

Η Pernod, η οποία ολοκλήρωσε την εξαγορά της Allied Domecq Plc τον Ιούλιο, δαπανά περισσότερα για τη δημοσιότητα και τις προβολές με στόχο να τόνωση της ανάπτυξης, ειδικότερα εκτός χωρών όπως η Γαλλία, όπου η ζήτηση είναι στάσιμη. Η εξαγορά της Allied Domecq είναι το πιο πρόσφατο βήμα στη στρατηγική της Pernod να καλύψει τις ανάγκες στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές και βοήθησε τις μετοχές της να σημειώσουν άνοδο 33% φέτος.

Οι μετοχές της Pernod έκλεισε χθες στα επίπεδα ρεκόρ των 149,1 ευρώ η μία, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 13,6 δισ. ευρώ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα