Το νέο τύπο καταστημάτων του Δικτύου Γερμανός με την επωνυμία "Γερμανός Central" παρουσίασε η διοίκηση στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Logistics Center του ομίλου στον Αυλώνα.
Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Λώλη, γενικό διευθυντή του δικτύου καταστημάτων Γερμανός, περισσότερο από 1 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε έρευνες αγοράς σχετικά με τις πιο σύγχρονες τάσεις του εξειδικευμένου λιανεμπορίου διεθνώς, καθώς και τις καταναλωτικές ανάγκες και συνήθειες των καταναλωτών.
Με τη βάση αυτή, η εταιρεία ξεκίνησε τον στρατηγικό σχεδιασμό της πριν δύο χρόνια και είναι πλέον έτοιμη να παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό τα νέα καταστήματα με την επωνυμία "Γερμανός Central". Ο σχεδιασμός τους βασίζεται στη φιλοσοφία της άρτιας εξυπηρέτησης και εύκολης "πλοήγησης" του επισκέπτη του καταστήματος.
Στόχος της εταιρείας αποτελεί το 2006 να δημιουργηθούν δέκα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ ακόμα πιο σύντομα όλα τα καταστήματα Γερμανός να αναδιαμορφωθούν σε αυτή τη λογική. Το πρώτο κατάστημα θα ανοίξει τον Οκτώβριο στο "Mediterrannean Cosmos" στη Θεσσαλονίκη, το δεύτερο στην Κηφισιά εντός του Νοεμβρίου και το τρίτο στο "The Mall" στο Μαρούσι. Τα υπόλοιπα επτά θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους εντός του 2006 και θα βρίσκονται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πέντε άλλες επαρχιακές πόλεις.
Παράλληλα η Γερμανός, στο πλαίσιο της προσπάθειας για περαιτέρω αναβάθμιση των προσφερόμενων προς τους καταναλωτές υπηρεσιών, εξασφάλισε μία νέα υπηρεσία. Σε συνεργασία με την Digital Laboratory Technologies (DTL) πραγματοποεί εργαστηριακό έλεγχο και αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών. Η αξιολόγηση των προϊόντων γίνεται σε πραγματικές συνθήκες χρήσης προσφέροντας αποτελέσματα υψηλής αξιοπιστίας.
Επίσης η Γερμανός παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να προ-παραγγείλουν τεχνολογικές εφαρμογές πριν διατεθούν στην ελληνική αγορά, καθώς επίσης και να προμηθευτούν κάρτες μουσικής (scratch card). Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την εταιρία Music Ελλάς V.G.K.