Της Λέττας Καλαμαρά
Υψηλές επιδόσεις σημείωσε η αλυσίδα καταστημάτων Public το 2015. Η εταιρεία εμφάνισε ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων της τάξης του 26%, φτάνοντας μίνιμουμ τα 222 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2014. Η αύξηση πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανέρχεται στο 45%.
Η αλυσίδα αριθμεί 48 καταστήματα και δύο e-shops σε Ελλάδα και Κύπρο και 1550 εργαζόμενους. Για το 2015 συνολικά, η διοίκηση της αλυσίδας υπολογίζει ότι θα δεχτεί 25 εκατομμύρια επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα και 32 εκατομμύρια επισκέψεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Παράλληλα, αύξησε το μερίδιο αγοράς της σε όλες τις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται – βιβλίο, τεχνολογία, παιχνίδι, εποχικά είδη. Στόχος της αλυσίδας είναι η ανανέωση του εμπορικού της πλάνου ενώ σχεδιάζει την περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας των εποχικών ειδών και του βιβλίου.
Ειδικά στην τελευταία κατηγορία, το Public συνολικά για το 2015 περιμένει ο αριθμός των πωληθέντων βιβλίων από τα καταστήματα της αλυσίδας να φτάσει τα 3,5 εκατομμύρια τεμάχια, με το μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά να ανέρχεται στο 20%.
Η διοίκηση αναμένει το 2016 λειτουργική κερδοφορία σε ικανοποιητικά επίπεδα. Σημειώνεται επίσης ότι ο βασικός μέτοχος σκοπεύει να στηρίξει την παρουσία και την ανάπτυξή του.