Το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν θα περιορισθεί στην υλοποίηση, μέσω σύμβασης παραχώρησης, μόνο οδικών έργων, αλλά θα επεκτείνει την εφαρμογή του θεσμού και σε άλλες κατηγορίες, ανέφερε ο υπουργός ΠΕΔΩΔΕ Γ.Σουφλιάς μιλώντας στο συνέδριο του του Economist με θέμα τις Συμπράξεις Δημοσίου-Ιδιωτικού Τομέα.
Με βάση την εμπειρία μας, είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, «προχωρούμε στην κατασκευή με τη μέθοδο της παραχώρησης έξι οδικών έργων προϋπολογισμού περίπου 7 δισ. ευρώ (Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης, Μαλιακός - Κλειδί, Ιόνια Οδός, άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη, Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος, και Ελευσίνα - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα)
Εάν προστεθούν και τα λοιπά έργα υποδομών που υλοποιούνται μέσω συμβάσεων δημοσίων έργων, ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται περίπου σε 13 δισ. ευρώ, «ενδεχομένως το πιο εκτεταμένο πρόγραμμα οδικής υποδομής που εκτελείται σήμερα στην Ευρώπη», είπε ο κ.Σουφλιάς.
Αυτά τα έξι έργα παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων δεν υπάγονται στο νέο νόμο για τα Σ.Δ.Ι.Τ., λόγω του προϋπολογισμού τους, και οι συμβάσεις τους θα κυρωθούν με νόμο στη Βουλή.