Tellas: Διάκριση για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2005 14:31

Tο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas 13800 διακρίθηκε ως το καλύτερο στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ενώ συγχρόνως, κέρδισε την τρίτη θέση για την ποιότητα Εξυπηρέτησης που προσφέρει, ανάμεσα σε όλα τα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, στο CRM της Tellas απονεμήθηκε το βραβείο «Bronze Teleperformance CRM Grand Prix 2005» στην κατηγορία «Μεγάλα Τηλεφωνικά Κέντρα».

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Tellas, είναι η δεύτερη συνεχόμενη βράβευση που αποσπά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas μέσα στα 2,5 χρόνια λειτουργίας του.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα