Η Microland Computers για την άνοδο της μετοχής της

Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2005 10:40

«Η πορεία των μεγεθών, η εξέλιξη των εργασιών, η βελτιστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική, η παρουσία σε νέους χώρους και η συνεχής πλέον επαφή με το καταναλωτικό κοινό είναι μερικές μόνο από τις πτυχές της επιτυχίας του πρόγραμματος αναδιάρθρωσης και ανάπτυξης που συνεχίζει να υλοποιείται και άρχισε να διαφαίνεται».

Τα παραπάνω αναφέρει μεταξύ άλλων η διοίκηση της Microland Computers σε απαντητική της επιστολή προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σχολιάζοντας την αύξηση της τιμής της μετοχής της εταιρείας το τελευταίο διάστημα. Στην ανακοίνωσή της η Microland αναφέρει επίσης τα εξής:

«Αφού επιτεύχθηκε η εξυγίανση των οικονομικών μεγεθών της, η εταιρεία συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς την θεαματική αναστροφή της πορείας της, απαλλαγμένη από βάρη του παρελθόντος προς την πλήρη επανάκαμψη και επαναφορά στην κερδοφορία. Πιο αναλυτικά:

- Eχει ενισχυθεί σημαντικά η πελατειακή βάση της Εταιρίας σε συνδρομητικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας προσφέροντας λύσεις που συνδυάζουν τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τηλεπικοινωνιακή υποδομή και αφορούν οικιακές και επαγγελματικές χρήσεις σε συνεργασία με την ALTEC TELECOMS. Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της συνέργειας αποτελεί το γεγονός ότι στην Infosystem (6-9/10/2005) στην Θεσσαλονίκη απέσπασαν το 1ο βραβείο περιπτέρου καινοτομίας.

- Αναπτύσεται με ραγδαίους ρυθμούς αφενός μεν ο τομέας των ηλεκτρονικών πωλήσεων, και αφετέρου της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πελατών. Εχουν αναπτυχθεί πρωτοποριακές υποδομές ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πελατών είτε τηλεφωνικά, είτε με την επέμβαση μέσω Internet στα οικιακά συστήματα και συστήματα επιχειρήσεων ή ακόμη και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών υποστήριξης, εξυπηρέτησης και επίλυσης τεχνικών θεμάτων με teleconference. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες σε κάθε γωνία της Ελλάδας απολαμβάνουν "δια ζώσης" την υψηλή τεχνογνωσία και την εξειδικευμένη κατάρτιση τεχνικών. Ετσι γίνεται τεράστια εξοικονόμιση κόστους με το ένας να εξυπηρετεί πολλούς.

- H Εταιρία μετά την συγχώνευση, περιλαμβάνει τις δραστηριότητες της Altcom, όπου έχει αναπτύξει δίκτυο απευθείας διανομής καρτών προπληρωμένου χρόνου στα τελικά σημεία πώλησης. Η πρακτική αυτή ανεβάζει σημαντικά το μικτό περιθώριο της Εταιρίας καθώς παρακάμπτει όλο το σύστημα ενδιάμεσων επιπέδων της διανομής και αγγίζει το τελικό σημείο πώλησης. -Εχει προχωρήσει σημαντικά το πρόγραμμα ανάπτυξης καταστημάτων με την μέθοδο franchising. Εχει ολοκληρωθεί το μοντέλο franchising μετά από πολύπλευρες μελέτες. Εχουν ξεκινήσει με επιτυχία πιλοτικές εφαρμογές και υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ταχύτατη μαζική ανάπτυξη που σύντομα θα καλύπτει όλη την χώρα. Οι συμβαλλόμενοι franchisies αναλαμβάνουν επίσης τον τομέα της διανομής καρτών προπληρωμένου χρόνου σε όλα τα σημεία πώλησης που βρίσκονται στην ακτίνα της περιοχής τους. -Εχει ενεργοποιηθεί ειδική υπηρεσία με εμπορικό τίτλο "My Home" σε συνεργασία με την Altec και το δίκτυο των αντιπροσώπων της που παρέχει την δυνατότητα επίσκεψης ειδικών στο σπίτι για μελέτη και συμβουλές για τις ανάγκες όλης της οικογένειας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Για όποια τεχνικά θέματα στο σπίτι υπάρχει κάλυψη που τηλεφωνικά είναι 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα, και επίσκεψη εξειδικευμένων τεχνικών όλες τις ημέρες και τα Σαββατοκύριακα από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 9:00 το βράδυ. Ταυτόχρονα στο τεράστιο πλήθος αυτών των επισκέψεων καταγράφονται όλες οι σημερινές καθώς και οι μελλοντικές ανάγκες των πελατών, τα συστήματα που χρησιμοποιούν (της Εταιρίας ή τρίτων) και καταχωρούνται σε ειδική βάση με σύγχρονο σύστημα CRM (Customer Relationship Management) ενώ παράλληλα υποστηρίζεται από την λειτουργία call center. Σε αυτούς τους πελάτες γίνονται επικοινωνίες επεξεργασμένες από Intelligent πρόγραμμα και προσφέρεται σ? αυτούς κάθε τι που αφορά στην ανάγκη τους ακόμα και σε αναλώσιμα με δυνατότητα να παραδίνονται στο σπίτι ή στο γραφείο. Οι ενέργειες αυτές έχουν αυξήσει θεαματικά το loyalty των πελατών, τον βαθμό ικανοποίησης και εξυπηρέτησης καθώς και την επίτευξη up selling και cross selling.

- Εχει αναπτυχθεί πλήθος επικοινωνιακών δραστηριοτήτων κυρίως below the line και με τοπικό χαρακτήρα και γίνονται προωθητικές ενέργειες direct στους επαγγελματικούς χώρους κάθε περιοχής, στα σχολεία, στα Πανεπιστήμια, στα ΤΕΙ, στους δήμους και στους δημοτικούς φορείς κάθε περιοχής, στους επαγγελματικούς συλλόγους, στα σωματεία εργαζομένων, στους επιστημονικούς συλλόγους, στα τοπικά παραρτήματα των επιμελητηρίων (τεχνικό, οικονομικό κτλ.), σε αθλητικά σωματεία, σε Μητροπόλεις και Ενορίες των περιοχών και σε Ιδρύματα που ελέγχουν, σε συλλόγους ειδικού σκοπού όπως κυνηγετικοί σύλλογοι, ορειβατικοί, οικολογικοί, προστασίας περιβάλλοντος. Ακόμα στα πλαίσια της επικοινωνίας γίνονται στοχευμένες προωθητικές ενέργειες όπως προσφορές, εντυποδιανομή, δειγματοδιανομή, συστηματικά σε επιλεγμένους χώρους όπως σταθμοί Metro, σιδηροδρομικοί σταθμοί, σταθμοί αστικών και υπεραστικών λεωφορείων, στέκια των νέων (internet cafe, πλατείες κτλ.), τοπικοί κινηματογράφοι, αθλητικές εγκαταστάσεις που αφορούν σε δημοφιλή sports, super markets, γυμναστήρια, πρακτορεία ΟΠΑΠ, λαικές αγορές, καφενεία, τοπικές εκδηλώσεις κτλ. Ολες αυτές οι προωθητικές ενέργειες αποδεικνύεται ότι έχουν σημαντική απήχηση και επίδραση στο καταναλωτικό κοινό. -Στα πλαίσια ενδυνάμωσης της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρίας έχουν προσληφθεί στελέχη με μακροχρόνια εμπειρία και επιτυχία στην αγορά καθώς επίσης έχουν δοθεί πολύ δελεαστικά κίνητρα στους εργαζομένους για την επίτευξη στόχου. Ολα τα παραπάνω αποτυπώνονται στα αποτελέσματα της Εταιρίας που ως γνωστόν μετά από αλλεπάληλες ζημιογόνες χρήσεις το τρέχον έτος παρουσίασε θεαματικό άλμα. Πέτυχε την κερδοφορία που ανακοινώθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα του εξαμήνου. Η κερδοφορία αυτή θα είναι αυξημένη στα αποτελέσματα του εννιαμήνου που θα δημοσιευτούν εντός των επόμενων ημερών. Τονίζεται δε ότι η διεύρινση της συνδρομητικής βάσης επαυξάνει περαιτέρω τα έσοδα της Εταιρίας, καθότι πέραν του πλήθους των συνδρομητών μεταβάλλεται και ο συντελεστής προμηθειών ως ποσοστό για το σύνολο της βάσης καθώς και άλλες extra αμοιβές που δίνουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι που αντιπροσωπεύει η Εταιρία. Ετσι τα έσοδα της για το τέλος του έτους προβλέπονται όχι κατ' αναλογίαν των δημοσιευμένων ενδιάμεσων οικονομικών καταστάσεων αλλά αυξημένα με αισθητή κλιμάκωση. Αξίζει να αναφερθεί ότι με την βελτίωση του δείκτη ρευστότητας που επιτυγχάνεται ως αποτέλεσμα των ανωτέρω δραστηριοτήτων, η Διοίκηση της Εταιρίας παρά την δραστική μείωση του δανεισμού που έχει επιτευχθεί κατά 50% τους τελευταίους 12 μήνες, εξετάζει το ενδεχόμενο μέχρι το τέλος του έτους να προβεί σε πλήρη αποπληρωμή, ώστε ο Ισολογισμός της 31/12/2005 να απεικονίζει μηδενικό δανεισμό και κατά τις επόμενες χρήσεις οι χρηματοοικονομικές δαπάνες να είναι μηδενικές. Σε περίπτωση οριστικοποίησης της απόφασης αυτής, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση. Τέλος, σε ότι αφορά την μετοχική σύνθεση της Εταιρίας, οι βασικοί μέτοχοι δεν έχουν πραγματοποιήσει ουδεμία συναλλαγή αγοράς ή πώλησης μετοχών μετά την συγχώνευση με απορρόφηση της εταιρίας Altcom και τα ποσοστά συμμετοχής τους στο μετοχικό κεφάλαιο αυτής παραμένουν τα ίδια με αυτά που έχουν ήδη ανακοινωθεί».



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΓΔ



Σχολιασμένα